Supportforum

Problem med blixt på CP3

contact@fb-racing.frcontact@fb-racing.fr Inlägg: 11Verified User

Hej, första anslutningen idag med min BS2-8591A-00 (EU) ECU. Efter många försök och några problem efter blixtvalidering var flash slutligen korrekt med en lager BS2-8591A-10 (US) Karta och körning var bra och tändspolens omlokalisering av hårdhet. Nästa steg var att refash med aktivt inställning fonctionality på, jag har bra olika felmeddelanden: licensen är inte giltig, Ecu inte registrerad eller frysa i slutet av blixt. Jag cheched min FT extra ledningar utan problem ... Tack för hjälp och ledsen för min dåliga engelska. Loïc

kommentarer

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Hej, din licens var i "försökt" tillstånd på grund av ett problem under blixtprocessen. Antingen hade du en dålig internetuppkoppling (eller den tappade under processen), eller så gjorde hårdvaran inte någon fullständig anslutning. Vi har återställt din licens så du borde kunna blinka igen.

  • contact@fb-racing.frcontact@fb-racing.fr Inlägg: 11Verified User

    Hej, tack för svar, det är möjligt att min internetanslutning inte var tillräckligt bra. Jag kommer att göra ett annat flashförsök på några dagar och ge en feedback till dig om resultatet. Hälsningar. Loïc

  • contact@fb-racing.frcontact@fb-racing.fr Inlägg: 11Verified User

    Tack för att återställning av licens, dålig internetuppkoppling var mitt problem. Flash är ok nu. Hälsningar, Loïc.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.