4c8 diag ER4
ndm295@gmail.com
sisään R1
Hei kaverit toivottavasti kaikki on hyvin. Minulla on 4c8 välähtää noin vuoden, joka on vetänyt paljon koodeja. pyörä toimii täydellisesti, mutta en voi siirtyä diag-tilaan kuten normaalisti. Jos käytän ajan tasalla olevaa karttaa, kaikki on hieno, diag toimii täydellisesti, poistin koodit ja siirryin sitten takaisin edellisen vuoden oekarttaan. Ainoa kysymys eally on, että oe-kartalla minulla on pikavaihto ja diag facitlity, uudella kartalla minulla on diag, mutta ei vaihtovaihtoehtoa. onko olemassa mod tai päivitys. Terveisin Steve
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
anteeksi, ennakoiva teksti, jonka pitäisi lukea. nopean siirtäjän ja ei diag: n ensimmäisellä kartalla, ei nopean siirtäjän ja täyden dia: n viimeisimmällä kartalla.
Hei, anna minun tutkia tätä sinulle. Mikä on ECU-osanumerosi? Kiitos, Jason A.
PT Nro 4C8-8591A-01 Kiitos Jason. rgds Steve
Jason onnistui katsomaan tätä tiedostoa. Terveisin Steve
Steve, kyllä, mutta en näytä löytävän mitään tiedostoa kyseisestä osanumerosta koskaan pikanäppäimellä. Sinulla on tällä hetkellä tiedosto pyörälle, josta voit nähdä pikavaihtoa? Kiitos, Jason A.
Olen lähettänyt kopion tiedostosta suoraan sähköpostitse. Terveisin Steve
Luuletko, että tämä tiedosto voi muuttaa Jasonia. Terveisin Steve
Hei, minulle lähettämäsi tiedosto on osanumero -21, minkä vuoksi näet kaikki nämä vaihtoehdot. -21: n vakiotiedostoissa on kaikki samat tarkat asetukset. Kun ajat tätä -21-tiedostoa sanot, että saat virhekoodeja, onko sinulla mitään käsitystä mistä nämä virhekoodit ovat? Mitä muutoksia tähän pyörään on tehty? Kiitos, Jason A.
Ei virhekoodeja Jason ei. pyörä on välähtänyt vuoden ajan eikä siinä ole ongelmia. täydellinen pikaliitin. Pyörä heitti jossain vaiheessa koodin vialliselle O2-anturille, ja kun yrität päästä kellotauluun, tämä kartta ei salli sitä. Minulla oli ajan tasalla oleva kartta ja tämä mahdollistaa vikakoodin poistamisen. Pyörä kulkee hyvin molemmilla karttoilla. Kartta yksi ei salli diag-tilaa kellossa, mutta sallii siirtimen. kartta kaksi sallii diag, mutta ei vaihtoehtoa vaihtajalle. Terveisin Steve
Mikä tahansa sana tässä yhdessä Jasonissa. Terveiset
Hei, jos yksi kartta sallii siirtimen toimia, ehdotan sen käyttöä. Jos sinulla ei ole virhekoodeja, sinun ei tarvitse käyttää diag-tilaa niin paljon kuin käyttäisit pikasiirtimääsi. Kiitos, Jason A.
Hei, eikä Quickshifterin ja Diagin versiota ole ... miksi ??
Hei, The Diag ei toimi, koska käytät väärää tiedostoa ECU -osanumerolle. -01 -tiedostossa ei ole QS -vaihtoehtoa, ja se voidaan mahdollisesti lisätä tulevaisuudessa, mutta olemme tällä hetkellä kiireisiä muiden kehitysprojektien kanssa. Kiitos, Jason A.
Hei, minulla on toinen ECU -40, mutta QS: llä ei myöskään ole kuvaa, mikä tarkoittaa, että jos saksalainen haluaa Diagin, hän voi vilkuttaa vain alkuperäisiä tiedostoja 480 dollarilla ?? Sinulla oli 13 vuotta aikaa luoda kuva näille ECU: lle, miksi myyt Flash -sovittimesi Saksalle, jos sinulla ei ole kuvia ?? Kiitos