Helpforum

Over de relatie tussen [TPS vs RPM] en [MAP vs RPM]

aaaaaa Berichten: 15Verified User

Hallo. Ik ben in de war. [TPS-kaart = hoge belasting. MAP map = low load] Is de bovenstaande uitleg correct? Zijn er duidelijke schakelvoorwaarden? Gladheid vind ik belangrijk. Ik rijd langzaam met 0-60 km / u. Op dat moment is het 2000 ~ 3000 RPM. Welke kaart moet ik nu aanpassen? Wanneer moet u de TPS-kaart aanpassen?

Comments

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

Hallo, hier is een korte lezing om een MAP-sensor beter te begrijpen: https://www.1aauto.com/content/articles/what-does-a-map-sensor-do-what-is-it Het grootste deel van uw brandstofafstemming kunt u doen in uw TPS versus RPM en u zult de grootste veranderingen daar zien. Gedeeltelijk gas laag RPM kunt u uw MAP versus RPM aanpassen. Ik raad altijd aan om met TPS versus RPM te beginnen en eventuele fijne aanpassingen met uw MAP versus RPM te maken. Bedankt, Jason A.

• aaaaaa Berichten: 15Verified User

Ik begrijp het een beetje bij het verzwakken van de motorrem. De negatieve zuigdruk bij stationair draaien is 29.8Kpa. Shuld rijk het bovenstaande? Of een TPS-tafel?

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

Hallo, het feit dat de MT07 niet door gas wordt gegeven, maakt het moeilijk om de motorrem af te stellen. Als de fiets mager of rijk loopt, wilt u de waarden van de brandstoftabel aanpassen om uw gewenste AFR te bereiken. Bedankt, Jason A.

• aaaaaa Berichten: 15Verified User

Hallo OK Bedankt Jason

Meld je aan of registreer je om te reageren.