Tietoja [TPS vs RPM] ja [MAP vs RPM] välisestä suhteesta
aaa
sisään FZ / MT 07
Hei. Olen hämilläni. [TPS-kartta = korkea kuorma. MAP-kartta = pieni kuorma] Onko yllä oleva selitys oikea? Onko kytkentäolosuhteet selkeät? Sileys on minulle tärkeätä. Ajon hitaasti nopeudella 0–60 km / h. Tuolloin se on 2000 ~ 3000 RPM. Mitä karttaa minun pitäisi säätää tässä vaiheessa? Milloin sinun tulisi säätää TPS-karttaa?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Suomalainen
Englanti
arabialainen
Kiinalainen
Hollannin kieli
Ranskan kieli
Saksan kieli
heprealainen
hindi
italialainen
japanilainen
Korealainen
Kiillottaa
Portugalin kieli
Venäjän kieli
Espanja
Ruotsin kieli
Kommentit
Hei, tässä on lyhyt lukeminen, joka auttaa ymmärtämään MAP-kennoa paremmin: https://www.1aauto.com/content/articles/what-does-a-map-sensor-do-what-is-it Suurimman osan polttoaineen virityksestä voit tehdä TPS vs RPM -laitteessa ja näet siellä suurimmat muutokset. Osa kaasuläpän alhaisella kierrosluvulla voit säätää MAP vs RPM. Ehdotan aina aloittamista TPS vs RPM: llä ja hienoja säätöjä MAP vs RPM: llä. Kiitos, Jason A.
Ymmärrän vähän heikentäessäsi moottorin jarrua. Kuormituksen negatiivinen imupaine on 29,8 kt. Voisiko rikas olla yllä? Tai TPS-taulukko?
Hei, koska MT07 ei ole kaasulla vaijerilla, moottorin jarrutuksen säätäminen on vaikeaa. Jos pyörä käy vähärasvaisena tai rikkaana, haluat säätää polttoainetaulukon arvoja päästäksesi haluttuun AFR: ään. Kiitos, Jason A.
Hei OK Kiitos Jason