Kan nieuw bestand niet downloaden van openbare afbeeldingen
mail_paulkp@yahoo.com
in ZX 10
Hallo Wanneer ik een ECU-afbeelding via bestandsbeheer probeer te downloaden, krijg ik een foutmelding: ongeautoriseerde toegang. Ik heb een screenshot toegevoegd
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Hallo, gebeurt dit alleen met dit specifieke bestand voor u? Of is het een bestand dat u probeert te downloaden? Bedankt, Jason A.
Hallo Jason Ik probeerde het bestand voor 2019 ZX10R EU onbeperkt te downloaden toen de fout optrad ed. Het lijkt te gebeuren met alle 2019 ZX10 R-bestanden. Nu getest met een paar anderen en hetzelfde ...
Het lijkt erop dat ik Yamaha R1-bestanden kan downloaden, maar niet de ZX10
Wanneer ik probeer te downloaden, heb ik de juiste USB-kabel aangesloten, 6-pins voor Yamaha en 4-pins voor de Kawasaki
Hallo, ik probeerde elk 2019 ZX10-bestand Stock en Onbeperkte te openen en ik had geen problemen. Kunt u proberen de software op uw computer te verwijderen en opnieuw te installeren? Bedankt, Jason A.
Hallo, heb geprobeerd deïnstalleren via het Windows-configuratiescherm, de machine opnieuw opgestart, setup.exe gedownload en uitgevoerd. Interessant genoeg opende het de software zonder te vragen om mijn gebruikers-ID of wachtwoord. download van ZX10-bestand dezelfde fout: ongeautoriseerde toegang. ? Ik ga proberen de Flashtune-map te verwijderen en te verwijderen, ik heb ergens een back-up van mijn ecu-afbeeldingen gemaakt.
Ok, de oplossing gevonden ... Het leek erop dat het een netwerktime-out was. Ik heb een snellere internetverbinding gebruikt, 4g versus de trage adsl op kantoor en het werkte
Hallo, blij dat je het hebt opgelost. Bedankt, Jason A.