Tukifoorumi

Ongelma nopean siirtäjän mt07 kanssa

13

Kommentit

• martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 37Verified User

Hei Jason. Kyllä, yritä, eikä muutosta ole. Lähetän sinulle pyynnöstä sähköpostia. Kiitos.

• randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Viestejä: 26Verified User

Hei, ystäväni, jolla on 2019 MT-07 ja sama ECU-malli kuin te, voitte ostaa sarjan yhdestä ystävästämme halvalla (hän pääsee eroon 07: stä), mukaan lukien pikalukin. Tämä huolestuttaa minua. Onko tällä ECU-mallilla ja FTECU QS: llä tunnettuja työskentelyasentoja tällä hetkellä? Tiedän, että kaivokseni toimii pyörälleni, mutta minulla on vuoden 2016 malli, myös ystävä, jonka hän ostaa sen (jos se toimii), en koskaan saanut QS: tä toimimaan, pyörä oli vuoden 2014 malli, QS käytössä, mutta ei reagoida. Pidän todella FTECU: n yksinkertaisuudesta, mutta jos se ei toimi, en suosittele sitä, ei ole hyväksyttävää, että työmahdollisuudet ovat 1/5.

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,067Staff User

Hei kaikki, löysimme mahdollisen ongelman B34-00-tiedostosta uuden tyylin QS type 7 -yhteydellä. Jos sinulla on vanha QS-tyypin 6 yhteys, sen pitäisi toimia hyvin nyt. Pyrimme korjaamaan tämän. Kiitos, Jason A.

Hei Jason, Thx, miten voin nähdä minkä tyyppiset valjaat meillä ovat? Mitä eroa tyypeillä 6 ja 7 on? Onko mitään etuja? Miksi tyyppi muuttui? Sivukysymys, mistä löydän ecu-sarjanumeroni, tarvitsen sitä 2wdw-salaman varten, voisitko lähettää sen minulle?

Voitko testata mitä Jason väittää? Martin, Aigars tai Willrc? Tarvitsen myös vastauksia Jasonilta aikaisempiin kysymyksiini.

Hei, QS6-johtosarja on hyppyvaljaat, joka ilmoittaa QS: stä kaatoanturin kautta. Tämä valjaat lopetettiin, koska joillakin polkupyörillä ei ollut tarvittavaa signaalijohtoa liittimen ylimmällä rivillä. Tällöin tuotiin markkinoille yleisempi tyyli QS7. ECU-osanumero on itse ECU-yksikössä. Kiitos, Jason A.

Hei satunnainen. Jason työskentelee ratkaisun parissa. Minulla ei vieläkään ole tiedostoa ratkaistu testin tekemistä varten. Odotan arkistoa, Martin

muokattu April 2020

Hei Jason, Martin, Thx, joten sarjanumero ja osanumero ovat samat? Mielenkiintoista, miten voin nähdä, onko minulla QS6- tai QS7-valjaat? Minulla on uudentyyppinen anturi, valjailla, jotka näyttävät vain 2 liitintä molemmilta puolilta. Yksi kytketään kytkimeen, toinen ECU-johtosarjaan Kiinnostava Martin, kerro siitä minulle. oqQ7spOKJVtHWD69G5sEgpMOnko uuden tiedoston ETA-arvoa?

Hei, minulla ei ole aavistustakaan, mitä tarkoitat ECU-sarjanumerolla. Tarkoitatko lisenssinumeroa vilkkuessasi ECUa? Osanumerosi on Denso-tarrassa ECU-yksikössä. QS-valjaissasi on etiketti ja se sanoo joko tyypin 6 tai tyypin 7, kuulostaa siltä, että sinulla on tyyppi 7. Tätä tiedostoa käsitellään korjauksessa, mutta se vaatii ohjelmiston uudelleenkirjoittamista, jotta se toimii oikein. Joten päivitetty tiedosto ilmestyy ohjelmiston julkaisussa. Toivomme ensi viikon puoliväliin mennessä, mutta mikään ei ole kivessä tämän viruksen käydessä. Kiitos, Jason A.

Sarjanumero on todellakin osanumero, kiitos. Ah cool, en tiennyt sitä. Kyllä, pysy turvassa! Ja vie aikaa, paremmin hidas ja hyvä kuin nopea ja likainen.

Hei Jason, kysyisit ystävällisesti siitä, miten uudelleenkirjoittaminen sujuu, ideoita siitä, milloin se tehdään? Minulla on ystävä, joka odottaa onnellisena, kunnes on todistettu, että se toimii :)

Hei, ongelma on osa kehitystiimiä, joka pystyy korjaamaan sen. Minulla henkilökohtaisesti ei vielä ole tietoa tämänkaltaisen ongelman ratkaisemiseksi. Minulle kerrotaan, että tämä on seuraava heidän työjärjestyksessään. Ole kärsivällinen ja saat sen toimimaan oikein puolestasi. Kiitos, Jason A.

Ystävä Jason. Lainaan 30. maaliskuuta viestiä. Mielestäni löysin ongelman tiedostosta. Annan nähdä, voinko korjata tämän teille. Lainaan 3. huhtikuuta viestiä: Toivomme ensi viikon puolivälissä, mutta mikään ei ole tämän viruksen kivessä. Muista, että ostin tämän tuotteen 30. lokakuuta 2019. Olen erittäin kärsivällinen ja toimin erittäin nopeasti yhteistyössä kaikessa, mitä haluan. Pyydän teitä, ratkaise ongelma. Kiitos. Martin.

@jason@ftecu.com @kento_ftecu Myös erittäin utelias tietämään tilan, anna meille päivitys. Se on kulunut yli kuukausi. Vaikka tilan päivitys ei olisi vielä valmis, se olisi hyvin ansaittu.

• kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 714Staff User

Valitettavasti olin poissa yli kuukauden COVID-19: n takia. Dev-ryhmä pyrkii edelleen ratkaisemaan ongelman tässä asiassa.

ystävä Kento. Olen pahoillani kuullut ongelmasi covid-19: n kanssa. Mutta pyydän teitä antamaan etusijalle tämä ongelma. Muistutan teille, että ostin q-laitteet lokakuussa 2019. Paljon, mutta olen pitkään odottanut ratkaisua.

Martin. Lähetin sinulle sähköpostia tarkista. Kiitos, Jason A.

Jason. Lähetin sinulle sähköpostia tarkista. Kiitos, Martin ..

Martin, saanut sen, odottaa korjausta. Kiitos, Jason A.

• asesoriayproyectos17@gmail.comasesoriayproyectos17@gmail.com Viestejä: 19Verified User

Yhdyn kaikkien pyyntöön ... Minulla on QS B34-8591A-00 ECU: lla 2018 MT07: llä, joka ei toimi hyvin 1,2: llä ja 3: lla vaihteella. . moottorin vaste katkaistaan vaihtaessa. ja se ei tunnu lainkaan synkronoituneelta eikä kokemus ole sitä mitä odotin. Toivon, että he ilmoittavat minulle ratkaisusta.

Ystävä Jason. Kysymys, milloin heillä on ratkaisu, ilmoittavatko he meille tällä foorumilla? Kuinka ilmoitat meille, että ratkaisu löytyi? Terveiset.

• mihaiweb@gmail.commihaiweb@gmail.com Viestejä: 5Verified User

Hei, aion myös yrittää vilkkua BU2-tiedoston ECU-laitteessa, mutta ensin haluan tarkistaa kanssasi, onko tämä asetusmuutos tapahtunut myös tapauksessasi välillä B34 ja BU2.

Hei ystävä. Asensin BU2: n, qs toimii hyvin, mutta pyörä ei toimi hyvin. Moottoripyörä alkaa hitaasti nopeudella 100 mailia tunnissa eikä ylitä 125 mailia tunnissa. Laadin videon sivulle 2

Hei Martin, välkytin BU2-tiedoston ja se näyttää toimivan hyvin toistaiseksi. Kun minulla on aikaa, menen valtatielle testaamaan mitä olette havainneet.

@martin@bimet.net Menin tänään moottoritielle. Se on sama kuin pyörälläsi. Neljännen vaihteen kierrokset punaiseen viivaan saakka - ei merkkejä, 5. ja 6. vain noin 8k / min nopeudella. 5. vaihde max 115 mph, 6. vaihde max 125 mph. Otin tarpeeksi aikaa ja etäisyyttä tarkkailla tätä. Wi8HY29LJETXDPx0hsL5N2Jos on päivityksiä ongelman korjaamiseen?

Se kuulostaa mielestäni rajoitetulta A2-lisenssiepäyksiköltä, se on rajoitettu tiettyjen vaihteiden kierroksilla (6 ja / tai 5)

• ThomasThomas Viestejä: 7Verified User

Hei Minulla on sama ongelma pikakytkimen asentamisen jälkeen tänään. Pikavaihteessa pyörä vaihde, sitten pyörä kuolee, massiivinen moottorin rikkoutuminen. herää 1 sekunnin kuluttua, sitten täysi kaasu, jota seuraa ponnahdusikkunat ja otsatukka! Luota minuun; tämä on huono, se näyttää tyhmältä ja ei ole mitenkään lähellä kuinka todellisen pikavaihtajan tulisi toimia! Tämä on enemmän kuin; "Kenguru-hidasiirtimen" asentaminen. Minulla on Active Tune + Quickshifter ECU: B34-8591A-00 Onko korjausta käynnissä?

• asesoriayproyectos17@gmail.comasesoriayproyectos17@gmail.com Viestejä: 19Verified User

monilla ihmisillä, joilla on sama ongelma, ja näyttää siltä, että pitkän ajan kuluttua he eivät ole löytäneet lopullista ratkaisua .. mikä pettymys

@jason@ftecu.com @kento_ftecu Kaverit, voitko ilmoittaa meille tästä ongelmasta? Se on käsistä, yhä useammat ihmiset ostavat ei-toimivan tuotteen. Vinkki: Ehkä ilmoita asiakkaillesi, että tuote ei todellakaan toimi tällä hetkellä KAIKKIEN MT-07-mallien kanssa, kuten kerroin jo instagram-viestin alla, jossa poistit kommenttini, jossa paljastin kaikki valheet. Voitteko kertoa meille, miksi se kestää niin kauan, onko se työkyvyttömyys? Ehkä pyytää apua? Tällä hetkellä et ota asiakkaitasi kovin vakavasti ja vain hämmentää heitä yhä uudelleen.

David, Ongelmanratkaisun on tarkoitus julkaista seuraavassa päivityksessä. Mikä tapahtuu pian. En tee sosiaalista mediaamme, joten minulla ei ole aavistustakaan, mistä sinä puhut. Kysymys ei koske kaikkia MT07: eitä, vaan se on itse asiassa yhden mallin ECU-osanumero. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.