Ingen registrerad ECU hittades
bebobberamp
Det första skrivförsöket misslyckades (internet förlorade under en sekund). Nu kan programvaran inte hitta den registrerade licensen. Snälla hjälp.
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
licens är för rcbath84@gmail.com
Licensen var i ett försök (kraschat) så det har återställts.
Allt bra nu, tack för supersnabbt svar / återställning!
👍️
På samma sätt kan du inte skriva från (försök) tillstånd. Snälla hjälp.
Hej, jag ser att du hade problem med din licens och jag har återställt den åt dig. Tack, Jason A.
Lyckades. Tack!
Att ha en liknande fråga utom allt fungerade bra för min tidigare blixt men nu sa det ogiltig lisens.
Hej, din licens visas som bekräftad fortfarande. Om du försöker blinka samma ECU fortfarande har du troligen ett problem med maskinvaruanslutningen eller följer inte anvisningarna korrekt när du blinkar. Tack, Jason A.
Hej, jag har samma problem. Allt fungerade bra för min tidigare blixt men nu stod det ogiltig lisens.
Tony, ditt blinkande problem har rättats, ja? Vi pratade i telefon.
Samma sak ECU hittades inte varje gång jag försöker skriva. Status "flash init" snälla hjälp Det fungerade redan då detta hände. Konto-e-post: blkvice@gmail.com
Hej, din licens har återställts. Försök att blinka igen nu. Tack, Jason A.
Hej samma problem kan jag få mina licenser återställda Ty cwgsxr@gmail.com
Hej, jag ser inget fel med dina licenser. Har du fortfarande problem med att blinka detta? Tack, Jason A.
Hej, jag har också blivit utestängd. Kan du återställa det tack?
Hej fick en "flash init" igen och ingen ecu registrerad hittades. Vet inte vad jag gör fel, det fungerade bra förr. Ska jag blinka ecu med obegränsad karta utan att aktivera auto blipper och activetune först? Kan du snälla återställa min licens. Tack
Hej, jag ser inga problem med din licens, vad är problemet du stöter på? Tack, Jason A.
Hej, jag återställer din licens igen. Gör mig en tjänst och blixt utan att de är aktiverade, om det går igenom, aktivera en i taget och återflöde. På detta sätt kan vi bättre utesluta vad som kan orsaka problemet. Tack, Jason A.
Kan jag snälla få min licensåterställning också för travisgilbert@mac.com, för min 2020 R6.
Jag gjorde enligt instruktionerna det stannade vid 10% vid första försöket sedan andra gången det slutade till 100% men säger fortfarande att ingen ECU hittades. Ska jag försöka blinka först med hjälp av kartan? btw skriva till ecu skulle avsluta upp till 100% då skulle det verifiera och det var där det skulle säga att ingen ecu hittades. Vad jag märker är att även om det står skrivfel ingen ecu, blinkade det faktiskt ecu sedan fläktens tempaktivering ändrades. Jag kommer också att försöka blinka på en Windows-bärbar dator som använt virtualbox för att blinka på en Mac och sedan OSX-uppdateringen startade problemet.
Jag hade också detta problem, det slutade till 100%, då för att verifiera och det gav felet. Jag försökte skriva det igen men nu ber det mig att köpa en ny licens. Jag undrar om ecu blinkade korrekt, eftersom det gick hela dagen till 100%..., det borde fungera, eller hur? (använder även Mac med virtuella fönster, men jag uppdaterade inte osx)
du kan försöka.
Hej Alla ... Jag såg den här tråden tillsammans med en annan. Min ECU säger att den inte hittades och nu startar min cykel inte. Kan ni titta efter mig? Konto: mccoyracing383@gmail.com På sidan: före detta fungerade QS inte :(
fick min att äntligen fungera kopplade den bärbara datorn till routern så jag antar att det var problemet. Det enda problemet är att jag var tvungen att få en 30ft-kabel bara så att jag kunde ansluta den bärbara datorn. Lol
Ja mig också, använt paralels skrivbord med en W10 maskin på min iMac. Min router har en brandvägg, men inget annat program har problem med den.
Jag tror att jag har blivit utestängd från mitt körkort. Går det att återställa? Jag får meddelandet ingen registrerad ecu när jag försöker blinka.
Hej Använder du en cykelsele? Licenssystemet har en återställning nu. När det står att ingen registrerad ECU eller ingen ECU hittades är det ett hårdvaruproblem och vi bör testa selen. Om du får det meddelandet är det också en bra idé att starta om programvaran. Mikrofon