Geen geregistreerde ECU gevonden
bebobberamp
Eerste schrijfpoging mislukt (internet gedurende een fractie van een seconde verloren). Nu kan software de geregistreerde licentie niet vinden. Help alstublieft.
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
licentie is voor rcbath84@gmail.com
De licentie heeft een poging gedaan (gecrasht) en is dus opnieuw ingesteld.
Alles goed nu, bedankt voor de supersnelle reactie / reset!
👍️
Evenzo kunt u niet schrijven vanuit de (poging tot) staat. Help alstublieft.
Hallo, ik zie dat u een probleem had met uw licentie en ik heb deze voor u gereset. Bedankt, Jason A.
Geslaagd. Dank u!
Ik heb een soortgelijk probleem, behalve dat alles goed werkte voor mijn vorige flits, maar nu stond er ongeldige lisence.
Hallo, Uw licentie wordt nog steeds weergegeven als bevestigd. Als u dezelfde ECU nog steeds probeert te flashen, heeft u waarschijnlijk een probleem met de hardwareverbinding of volgt u de prompts niet correct tijdens het knipperen. Bedankt, Jason A.
Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Alles werkte prima voor mijn vorige flits, maar nu stond er ongeldige lisence.
Tony, je knipperprobleem is gecorrigeerd, ja? We spraken elkaar aan de telefoon.
Zelfde probleem-ECU niet gevonden elke keer dat ik probeer te schrijven. Status "flash init" help alstublieft. Het werkte al toen dit gebeurde. Account-e-mailadres: blkvice@gmail.com
Hallo, uw licentie is gereset, probeer nu opnieuw te knipperen. Bedankt, Jason A.
Hallo hetzelfde probleem, kan ik mijn licenties laten resetten Ty cwgsxr@gmail.com
Hallo, ik zie niets mis met je licenties, heb je nog steeds problemen om dit te knipperen? Bedankt, Jason A.
Hallo, ik ben ook buitengesloten. Kunt u het alstublieft resetten?
Hallo kreeg weer een "flash init" en geen geregistreerde ECU gevonden. Weet niet wat ik verkeerd doe, het werkte eerder prima. Moet ik de ECU flashen met een onbeperkte kaart zonder eerst automatisch blipper en activetune in te schakelen? Kunt u mijn licentie opnieuw instellen? Bedankt
Hallo, ik zie geen problemen met uw licentie, wat is het probleem waar u tegenaan loopt? Bedankt, Jason A.
Hallo, ik heb uw licentie opnieuw gereset. Doe me een plezier en flits zonder deze ingeschakeld, als dat doorgaat, schakel dan een voor een in en reflash. Op deze manier kunnen we beter uitsluiten wat het probleem zou kunnen veroorzaken. Bedankt, Jason A.
Kan ik mijn licentie ook laten resetten voor travisgilbert@mac.com, voor mijn 2020 R6.
Ik deed zoals aangegeven het stopte bij 10% bij de eerste poging en de tweede keer dat het eindigde op 100% maar nog steeds zegt dat er geen ECU is gevonden. Moet ik eerst proberen te flitsen met de aandelenkaart? trouwens, schrijven naar ecu zou eindigen op 100%, dan zou het verifiëren en dat is waar het zou zeggen dat er geen ecu werd gevonden. Wat me opvalt, is dat zelfs als het schrijffout geen ecu zegt, het de ecu daadwerkelijk heeft laten flitsen sinds de activering van de ventilatortemperatuur is gewijzigd. Ik zal ook proberen te flitsen op een Windows-laptop met virtualbox om te flitsen op een Mac en sinds de OSX-update is het probleem begonnen.
Ik had dit probleem ook, het eindigde met 100%,, toen om te verifiëren en het gaf de fout. Ik heb geprobeerd het opnieuw te schrijven, maar nu wordt me gevraagd een nieuwe licentie te kopen. Ik vraag me af of de ECU correct is geflitst, aangezien het de hele dag naar 100%... ging, zou het moeten werken, toch? (ook met Mac met virtuele vensters, maar ik heb osx niet bijgewerkt)
je kan het proberen.
HI All ... Ik zag deze draad samen met een andere. Mijn ECU zegt niet gevonden en nu wil mijn motor niet starten. Kunnen jullie me even zoeken? Account: mccoyracing383@gmail.com Even terzijde: daarvoor werkte de QS niet :(
heb de mijne eindelijk laten werken bedraad de laptop met de router, dus ik denk dat het de wifi was die het probleem veroorzaakte. Het enige probleem is dat ik een kabel van 9 meter moest kopen om de laptop aan te sluiten. Lol
NVhFgXlH037OGLs0A619Anx6S btw met behulp van virtualbox fyi
Ja ik ook, met behulp paralels bureaublad met een W10 machine op mijn iMac. Mijn router heeft een firewall, maar geen enkel ander programma heeft er problemen mee.
Ik denk dat mijn rijbewijs is ingetrokken. Kan het worden gereset? Ik krijg het bericht 'geen geregistreerde ecu' wanneer ik probeer te flitsen.
Hallo Gebruikt u een fietszijgordel? Het licentiesysteem heeft nu een herstel. Als er staat dat er geen geregistreerde ECU is of dat er geen ECU is gevonden, is dat een hardwareprobleem en moeten we de harnassen testen. Ook als u die melding krijgt, is het een goed idee om de software opnieuw op te starten. Mike