Rekisteröityä ecua ei löytynyt
bebobberamp
sisään ECU Licensing
Alkuperäinen kirjoitusyritys epäonnistui (Internet menetti sekunnin ajaksi). Nyt ohjelmisto ei löydä rekisteröityä lisenssiä. Auttakaa.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
lisenssi on osoitteelle rcbath84@gmail.com
Lisenssi oli yritetty tilassa (kaatui), joten se on palautettu.
Nyt hyvä, kiitos erittäin nopeasta vastauksesta / palautuksesta!
👍️
Vastaavasti et voi kirjoittaa (yritetystä) tilasta. Auttakaa.
Hei, näen, että sinulla oli ongelma lisenssissäsi, ja olen nollannut sen puolestasi. Kiitos, Jason A.
Menestyi. Kiitos!
Samanlainen ongelma, paitsi että kaikki toimi hyvin edellisessä salamassani, mutta nyt se sanoi virheellisen lisenssin.
Hei, lisenssisi näkyy edelleen vahvistettuna. Jos yrität silti välittää samaa ECU: ta, sinulla on todennäköisesti laitteistoyhteysongelma tai et noudata kehotteita oikein vilkkuessasi. Kiitos, Jason A.
Hei, minulla on sama ongelma. Kaikki toimi hyvin edellisessä salamassani, mutta nyt se sanoi virheellisen lisenssin.
Tony, vilkkuva ongelmasi korjattiin, kyllä? Puhuimme puhelimessa.
Samaa numeroa ei löydy aina, kun yritän kirjoittaa. Tila "flash init" auta se toimi jo silloin tämä tapahtui. Tilin sähköpostiosoite: blkvice@gmail.com
Hei, lisenssi on palautettu, yritä vilkkua uudelleen nyt. Kiitos, Jason A.
Hei sama ongelma, voinko palauttaa lisenssejäni Ty cwgsxr@gmail.com
Hei, en näe mitään vikaa lisensseissäsi, onko sinulla vielä ongelmia tämän vilkkumisessa? Kiitos, Jason A.
Hei, minäkin olen lukittu. Pystytkö palauttamaan sen?
Hei sai "flash init" -levyn uudelleen eikä yhtään rekisteröityä ecua löydy. En tiedä mitä minä teen väärin, se toimi hienosti ennen. Pitäisikö minun vilkuttaa ecua rajoittamattomalla kartalla ottamatta ensin käyttöön automaattista hälytintä ja aktivointia? Voisitko nollata lisenssini. Kiitos
Hei, en näe lisenssissäsi ongelmia, mikä ongelma olet törmännyt? Kiitos, Jason A.
Hei, nollasin lisenssin uudelleen. Tee minulle palvelus ja salama ilman niitä, jotka ovat käytössä, jos se käy läpi mahdollisuuden yksi kerrallaan ja vilkaise. Näin voimme paremmin sulkea pois sen, mikä voi aiheuttaa ongelman. Kiitos, Jason A.
Voisinko palauttaa lisenssin myös osoitteeseen travisgilbert@mac.com, minun 2020 R6 -mallini.
Tein ohjeiden mukaan se pysähtyi kohtaan 10% ensimmäisellä kerralla ja sitten toisen kerran, kun se lopettaa 100%: n, mutta silti ei löydy ECU: ta. Pitäisikö minun yrittää vilkkua ensin osakartan avulla? BTW: n kirjoittaminen ecuun päättyy 100%: hen, sitten se tarkistaa ja siinä missä se ei sano, että ecua ei löydy. Huomaan, että vaikka siinä lukee kirjoitusvirhe ei ecua, se itse välähti ecua, koska tuulettimen lämpötilan aktivointi muutettiin. Yritän myös vilkkua Windows-kannettavassa tietokoneessa, joka on käyttänyt virtuaalilaatikkoa flash-muistiin Macissa ja OSX-päivityksen jälkeen ongelma alkoi.
Minulla oli myös tämä ongelma, se lopetettiin 100%,: lle sitten, kun tarkistettiin, ja se antoi virheen. Yritin kirjoittaa sitä uudelleen, mutta nyt se pyytää minua ostamaan uuden lisenssin. Ihmettelen, onko ecua vilkuttu oikein, koska se meni koko päivän 100%...: lle, sen pitäisi toimia, eikö? (käytetään myös Macia virtuaalisten ikkunoiden kanssa, mutta en päivittänyt osxia)
voit kokeilla.
Hei kaikki ... näin tämän langan yhdessä toisen kanssa. ECU: n mukaan ei löydy, ja nyt pyöräni ei käynnisty. Voitteko etsiä minua? Tili: mccoyracing383@gmail.com Sivuhuomautuksena: ennen tätä QS ei toiminut :(
sai minun toimimaan lopulta langattomasti, mikä aiheutti sen, että langaton tietokone oli langaton. Ainoa ongelma on, että minun piti hankkia 30 jalan kaapeli, jotta voisin liittää laptop.lol
Kyllä minuakin käyttänyt paralels työpöytäsi W10 koneella minun iMac. Reitittimessäni on palomuuri, mutta millään muulla ohjelmalla ei ole ongelmia sen kanssa.
Luulen, että minut on lukittu ajokorttini ulkopuolelle. Voiko sen nollata? Saan ei rekisteröityä ecua -viestin, kun yritän vilkkua.
Hei Käytätkö pyörän sivuvaljaita? Lisenssijärjestelmässä on nyt palautus. Kun se sanoo, ettei rekisteröityä ECU:ta tai ei ECU:ta, se on laitteisto-ongelma, ja meidän pitäisi testata johtosarjat. Myös jos saat tämän viestin, on hyvä idea käynnistää ohjelmisto uudelleen. Mike