Helpforum

FZ 07 2015, Yoshi-uitlaat en DNA-luchtbox

jay.beus117@gmail.comjay.beus117@gmail.com Berichten: 2Verified User

Ik heb een volledige Yoshi-uitlaat en een DNA-luchtfilter, als je de ECU knippert, kun je er meerdere brandstofkaarten op zetten of kan het er maar één zijn. Ik heb een krachtige comander fule-kaart die voor de yoshi is, maar alleen het luchtfilter met snorkel is verwijderd. hoe moet ik de fule-map schrijven zodat het het DNA-luchtfilter en de Yoshi-uitlaat is? IS er een betere fule-kaart? Bedankt

Comments

• kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

U kunt slechts één bestand tegelijk in de ECU schrijven. U kunt proberen de pc-kaarten in een onbeperkt bestand te importeren om te zien hoe dat eerst werkt. Of u kunt het rechte onbeperkte bestand proberen zonder dat de pc-kaarten zijn geïmporteerd.

• jay.beus117@gmail.comjay.beus117@gmail.com Berichten: 2Verified User

Als ik een deuntje heb met een volle uitlaat van een ander merk en een deuntje van een dna-luchtbak, is dat dan slecht? De melodie werkt allemaal, maar ik heb een Yoshi en de melodie is voor een akrapovic-uitlaat. Is er een groot verschil tussen deze twee in prestaties?

• kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

Er zou niet zoveel verschil tussen de twee moeten zijn. Alleen als je geïnteresseerd bent om die laatste pk eruit te persen, moet je naar een dyno-nummer gaan.

• TIME.GOTCHA123@OUTLOOK.COMTIME.GOTCHA123@OUTLOOK.COM Berichten: 2Verified User

hoe krijg ik de powercommader-app. Ik heb yosh en k en n luchtfilter. Maar kan ik bedenken hoe ik die kaart kan krijgen, zodat ik mijn fiets kan laten flitsen? Help alstublieft

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

Hallo, U zoekt er een en kijkt of u iets kunt vinden dat aan uw specificaties voldoet. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.