FZ 07 2015, Yoshi-pakokaasu ja DNA-ilmarasia
jay.beus117@gmail.com
sisään FZ / MT 07
Minulla on täysi Yoshi-pakokaasu ja DNA-suodatin. ECU: n vilkkuessa voit laittaa siihen mutiple-polttoainekartat tai voi se olla vain yksi. Minulla on yoshille tarkoitettu voimansiirtokorttikartta, mutta vain varastosuodatin, jonka snorkle on poistettu. Kuinka minun pitäisi kirjoittaa loppukartta niin, että se on DNA-ilmansuodatin ja Yoshi Exhibition? Onko olemassa parempaa likakarttaa? Kiitos
tagged:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Suomalainen
Englanti
arabialainen
Kiinalainen
Hollannin kieli
Ranskan kieli
Saksan kieli
heprealainen
hindi
italialainen
japanilainen
Korealainen
Kiillottaa
Portugalin kieli
Venäjän kieli
Espanja
Ruotsin kieli
Kommentit
Voit kirjoittaa ECU: hon vain yhden tiedoston kerrallaan. Voit kokeilla PC-karttojen tuontia rajoittamattomaan tiedostoon nähdäksesi miten se toimii ensin. Tai voit kokeilla suoraa, rajoittamatonta tiedostoa ilman, että PC-karttoja tuodaan.
Jos minulla on viritys toisen merkin täydellä pakokaasulla ja dna air box -äänellä, onko se paha? Viritys toimii kaikilla, mutta minulla on Yoshi ja viritys on tarkoitettu akrapovic-pakokaasulle. Onko näiden kahden välillä suorituskyvyssä suuri ero?
Näiden kahden välillä ei pitäisi olla niin paljon eroa. Vain jos olet kiinnostunut puristamaan viimeisen yhden hp: n, sinun on siirryttävä dyno-viritykseen.
miten saan powercommader-sovelluksen. Minulla on yosh ja k ja n ilmansuodatin. Mutta pystytkö selvittämään, miten saan kartan, jotta voisin salama polkupyörääni? Auttakaa
Hei, haet sellaista ja näet, löydätkö jotain, joka vastaa teknisiä tietoja. Kiitos, Jason A.