Helpforum

Tuning Suite Bezig met laden .............

rpcox@cox.netrpcox@cox.net Berichten: 3Verified User

Lanceerde de tuning suite en het zat daar gewoon met "FTECU Tuning Suite Bezig met laden ....". Het proces beëindigd, verwijderd, opnieuw geïnstalleerd .... Lanceerde de tuning suite en ik zit vast in dezelfde positie. Bezig met laden ... Windows 10 Pro v 1903 (patchstatus is bijgewerkt) Tuning Suite 2.5.6.12 Licentiestatus is 'bevestigd' Volgende stap?

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Probeer uw computer opnieuw op te starten en zorg ervoor dat u een goede, solide internetverbinding heeft. Als u de software al hebt gedownload, zou deze gemakkelijk moeten opstarten. Mogelijk is er andere software op de achtergrond actief die ook dingen vertraagt.

  • avcronberg@gmail.comavcronberg@gmail.com Berichten: 1Verified User
    bewerkt September 2019
    • Hetzelfde probleem hier dit weekend. Probeer eerst de computer opnieuw op te starten. Nog steeds vastgelopen tijdens het laden ...
    • Probeerde de-installatie en de nieuwste versie van ftecu.com te installeren. Nog steeds vastgelopen tijdens het laden ...
    • Kan de ECU tijdens een raceweekend voor de 2e keer dit jaar niet flashen .. vanwege serverproblemen? Zeer frustrerend ... Geen problemen met de internetverbinding en geen andere programma's die op de achtergrond worden uitgevoerd (speciale pc).
  • rpcox@cox.netrpcox@cox.net Berichten: 3Verified User

    Bedankt Kent, maar ik heb gewerkt met computers / netwerken en heb ongeveer 20 jaar software geschreven. Het is geen probleem met een achtergrondapp. Wat is het bestemmings-IP en de poort voor de tuning suite?

  • rpcox@cox.netrpcox@cox.net Berichten: 3Verified User

    Buiten beschouwing laten. Geen wijzigingen aan mijn kant, maar het wordt nu geladen

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    👍️

  • scottyman0826@yahoo.comscottyman0826@yahoo.com Berichten: 2Verified User

    De mijne doet hetzelfde. Ik heb de verkoopgroep gemaild. Meerdere keren verwijderd / opnieuw geïnstalleerd. Opnieuw opgestart. niets helpt. Zeer frustrerend en als het niet werkt, heb ik een zeer duur presse-papier.

  • AirmanJ74@gmail.comAirmanJ74@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Ja, de mijne doet hetzelfde. Het begon zondagmiddag. Ik heb de hele installatie ongedaan maken / opnieuw opstarten / nieuwe software downloaden / opnieuw installeren. Adviseer, alstublieft...

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    We hebben een serverprobleem waaraan we momenteel werken. Het spijt mij van de vertraging.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Server is back-up.

  • Adam OranchakAdam Oranchak Berichten: 6Verified User
    bewerkt November 2019

    Ik krijg dit geanimeerde venster dat nooit eindigt. Merk op dat ik mijn kaarten probeer te bekijken zonder verbonden te zijn met de fiets. Maakt dat verschil?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Het zou geen verschil moeten maken, u kunt alle opgeslagen bestanden in uw software bekijken. Probeer de software te verwijderen, uw computer opnieuw op te starten en de software opnieuw te installeren.

  • tkanel@icloud.comtkanel@icloud.com Berichten: 1Verified User

    Hallo, ik ervaar hetzelfde "laden ..." -scherm als ik probeer mijn kaarten te bekijken met / zonder mijn motor aangesloten. Ik heb de installatie ongedaan gemaakt (zelfs verwijderd uit het register) en opnieuw geïnstalleerd zonder succes bij het laden. Kan ik nog iets anders doen om het programma te kunnen gebruiken?

  • Adam OranchakAdam Oranchak Berichten: 6Verified User

    Ik moet zeggen dat afstemmen op de baan vrijwel onmogelijk is omdat de meeste nummers ver weg zijn voor een goede mobiele telefoonservice. Dit is een groot probleem. Is er een oplossing waarbij een correct geregistreerde licentiehouder kan beschikken over een in de cache opgeslagen versie van de software die later wordt bijgewerkt wanneer de internetverbinding beter is?

Meld je aan of registreer je om te reageren.