cześć Jestem nowy w społeczności
jluisleonlopez@hotmail.com
w ZX 636
I botuję ft ecu, a na stronie internetowej powiedziałem, że mam licencję za darmo i muszę zarejestrować kod aktywacyjny, ale do mojego pudełka nie przyszedł żaden kod aktywacyjny. jak to możliwe jakieś ciało się o tym troszczy? dzięki
Zaloguj się lub Zarejestruj, aby skomentować.
Komentarze
Brak kodu aktywacyjnego dla licencji flash. Kiedy mówisz, że kupiłeś „ft ecu”, co dokładnie kupiłeś?
Dziękuję za odpowiedź. Kupiłem licencję w zeszły czwartek, ale nie wiem, jaka jest procedura, ile czasu zajmuje dotarcie? Co wysyłają? W stanie zamówienia jest to napisane z rzędu. dzięki Kent. pozdrowienia
Czy masz jeden z naszych zestawów flash ECU? Nie masz zarejestrowanego kabla USB Data Link w naszym systemie, więc nie możemy przypisać zakupionego 3 pakietu licencji flash.
Jeśli mam zestaw flash ecu, ale w pudełku jest tylko jedna karta instrukcji, a także kable, ale nie ma numeru do zarejestrowania. Jeśli mam kabel USB do transmisji danych. i uprząż do podłączenia w CDI. Mam nadzieję, że możesz mi pomóc. dziękuję
Musisz założyć u nas konto na stronie ftecu.com, a następnie podłączyć kabel USB Data Link do komputera, aby połączyć go z kontem. Następnie możemy przypisać zakupione licencje do twojego konta.
Mam już konto z tobą, już włożyłem kabel, ale nie wiem, jak połączyć kabel z kontem. Podłączyłem go i w kodzie aktywacyjnym podałem numer kabla USB. Nie wiem czy to w porządku?
Czy pobrałeś oprogramowanie Tuning Suite? Jeśli tak, otwórz pakiet Tuning Suite i przejdź do Urządzenie> Napisz, a zapyta Cię, czy chcesz połączyć łącze danych USB ze swoim kontem.
Nie wymaga kodu aktywacyjnego.
jeśli już go pobiorę i spróbuję przejść do urządzenia i otrzymam niezarejestrowany błąd urządzenia, ale nie pozwoli mi to pisać do Vicular
To nie jest błąd, pyta cię, czy chcesz połączyć go ze swoim kontem. Musisz podłączyć kabel USB Data Link do swojego konta, zanim będziesz mógł cokolwiek zapisać w dowolnym ECU.