Quickshifter 2014 MT-07: llä?
rob.v.breemen@gmail.com
sisään FZ / MT 07
Hyvää iltapäivää / aamu :) Tilasin pikavirtakytkimen viime viikolla, mutta joku huomautti minulle, että moduulia ei ole saatavana ECU: iini? 2014/2015 1XB-8591A-00 Onko sinulla ehdotuksia?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Siinä pitäisi olla yksi. Tutkimme sitä, palaan sinuun tällä ASAP: lla.
Tiedosto on korjattu, sinun pitäisi voida käyttää sitä nyt.
Hei Kent, olen asentanut QS: n nyt, mutta se ei tee mitään. Kun mitan valjaatinliittimellä yleismittarilla, saan mukavan suljetun piirin, kun siirryn. Voisiko se olla jotain ohjelmistossa? Tilasimme 2, ja toinen 2016 tai 2017 MT-07 toimii hyvin.
Onko QS-moduulin "Anturityyppi" asetettu "EI" (normaalisti auki)?
Kyllä, tarkistin QS 1.1 -lipun ja valitsin myös tyypin EI. Aina avaan Quickshifter-vaihtoehdon ohjelmistossa uudelleen, mutta anturityyppi on tyhjä. Mutta niin tapahtuu myös toisen tekemämme pyörän kanssa, ja tämä toimii hyvin.
Hei Kent, Rob ja minä molemmat käytämme täsmälleen samoja asetuksia, minulle se toimi heti, molemmat rajoittamattomasti ja osakekartalla. ECUni on 1XB-8591A-40, huomasimme etukäteen, että hänen ECU: nsa QS-vaihtoehto ei ollut aluksi käytettävissä. Anturi toimii, se läpäisee jatkuvuustesteen liipaisun jälkeen, joka on mitattavissa kokonaan ecuun. Sen on oltava mielestämme jotain ECU / ohjelmistoon liittyvää, hänen pyöränsä vilkkuminen toimii hyvin, mikä osoittaa, että valjaat ovat myös kunnossa. Käytämme näitä asetuksia:
Huomasin kuitenkin juuri, että hänen ohjelmistonsa ovat hollanninkielisiä. Voisiko tämä olla ongelma? Kuinka voimme vaihtaa kieltä? Samoin tapahtuu, että QS-valikon sulkemisen ja uudelleen avaamisen jälkeen anturityyppi on tyhjä. Käytämme molempia myös anturia push-kokoonpanossa (punainen johdin).
Vaihda kieli valitsemalla Tuning Suite -sovelluksen Ohjeet> Asetukset. Kokeile ensin englanniksi, onko siitä apua.
Hi Kent, päivitin juuri ohjelmiston ja lain sen englanniksi, loin uuden tiedoston osakekartasta, QS-asetuksilla. Vielä mitään QS: ssä Tässä on käyttöliittymätestin näytöt, joissa sytytys on päällä:
Liitäntätestilla ei ole mitään tekemistä QS-asetusten kanssa.
Ok, hyvä tietää. Mutta sen lisäksi, että kieli on englanti ja testataan anturi, voimmeko jotain muuta korjata pikalähettimen?
Hei Kent, Onko ideoita siitä, mitä me / sinä (FTecu) voimme tehdä? Olemme toimittaneet ennakoivasti syrjäytettyjä tietoja tarjoamatta ratkaisua. Tällä hetkellä radion hiljaisuus on ollut 03-09-2019. Toistaiseksi Robin QS on ollut vain kallis vitsi, kun taas minulle se on hauskaa ja haluaisin nähdä, että Rob nauttii myös QS: stä. Ystävällisin terveisin, David
Anteeksi viivästymisestä, tutkimme tätä asiaa.
Oletko yrittänyt käyttää molempia tiedostoja (varastossa ja rajoittamattomasti)?
Kyllä, yritimme molemmat tiedostot. Kaivokselleni molemmat työskentelivät (1XB-8591A-40) ja hänen (1XB-8591A-00) kumpikaan eivät toimineet, molemmat rajoittamattomat ja varastossa.
Tämä ongelma on ratkaistu. Viallinen anturi.