Kan niet importeren vanaf pc
dillondewitt22@gmail.com
in FZ / MT 07
dus als ik import van pc selecteer, verschijnt er een venster, maar het venster is nergens om import te selecteren.
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Wat is het exacte bestand dat u gebruikt?
Ik probeer een Power Commander-kaart te gebruiken maar de optie om te importeren verschijnt nooit
Naar welk bestand probeert u de pc-kaarten te importeren?
het is de 2016 Mt07 Japanse versie, als dat is wat u bedoelt
We zien geen problemen met het bestand, wanneer u de pc-importmodule selecteert, wordt het venster geopend met de knop "Brandstoftabel uit bestand halen" prominent weergegeven en als u op die knop klikt, worden bestanden op uw computer geopend.
dit is alles wat ik krijg als ik de import van pc-brandstoffen open
Welke versie van Windows gebruikt u?
windows 10
ik heb geprobeerd alle software te verwijderen en opnieuw te downloaden en zelfs verschillende bestanden gedownload, allemaal op dezelfde manier zonder importoptie
Hallo, er zijn twee Japanse 2016 MT07's die we in onze Tuning Suite hebben. Ik heb beide gecontroleerd en ik kan niet hetzelfde probleem dat u ondervindt opnieuw maken (zie bovenstaande afbeelding). Kunt u de software op een andere computer downloaden om te zien of u het probleem nog steeds ondervindt? Bedankt, Jason A.
Ik heb exact hetzelfde probleem, met Windows 7 Professional Service Pack 1.
Probeer de nieuwste tuning-software te downloaden. We kunnen dit probleem niet oplossen.
Hetzelfde probleem hier op mijn laptop met Windows 10. Ik heb het op mijn desktop geprobeerd (ook met Windows 10) en het werkt prima. Beiden draaien de nieuwste softwareversie. Als mogelijke tijdelijke oplossing, als u een andere computer kunt vinden die werkt, laadt u de pc-brandstofkaart over de basiskaart en slaat u deze op in uw account en laadt u vervolgens de melodie op uw laptop. Dit is absoluut een softwarefout die niet is opgelost. Als iemand bij ftecu hulp zou willen hebben bij het opsporen van fouten, kan ik dit opnieuw creëren en ik ben een embedded software engineer in mijn dagelijkse werk, dus ik kan je waarschijnlijk helpen.
Hallo, kijk eens hoe een gebruiker dat probleem heeft opgelost: https://forum.ftecu.com/discussion/767/fz1-power-commander-file Bedankt, Jason A.
Ik kan bevestigen dat dit het probleem ook voor mij oplost. Blijkbaar kun je met deze software geen andere tekstschaalfactor gebruiken dan 100%.