Helpforum

Fout bij het importeren van pc-bestanden!

kimhg2876z@naver.comkimhg2876z@naver.com Berichten: 1Verified User

r3 15-17 Onbeperkte kaart. Ik wil u graag iets vragen over de functie voor het importeren van PC-brandstofkaarten en een paar andere dingen. Waarom verschilt de toerenlimiet per regiocode? Ik heb bevestigd dat mijn regiocode 10 (generieke versie) is en een limiet heeft van meer dan 13.000 tpm, terwijl de kaartbestanden van andere regiocodes dezelfde informatie bevatten, alleen de toerenlimiet verschilt. Is het correct om 13.000 tpm als limiet te gebruiken die overeenkomt met de generieke code? Of is het beter om de pure limiet te gebruiken zoals die is? En hoewel de functie voor het importeren van PC-brandstofkaarten is ingeschakeld, werkt deze helemaal niet. Is dit een softwarefout? Ik heb geprobeerd de brandstofgegevens van PC5 te importeren, maar de knop is niet geactiveerd en ik heb er problemen mee. (Het downloaden van bestanden werkt ook niet.) Kunt u mij hierover informeren? Of kunt u mij een oplossing bieden? Oh! En er treedt vaak een knal of terugslag op tijdens het afremmen. Mijn specificaties zijn een Termignoni Racing Carbon volledig systeem (katalysator verwijderd) en een DNA aftermarket luchtfilter. Ik denk dat het gebeurt wanneer de AIS-klepfunctie wordt uitgeschakeld tijdens het afremmen, ongeacht of de decel cut-functie aan of uit staat. Klopt het dat de ontwerprichting van de Unrestricted map gebaseerd is op het gebruik van een volledig race-uitlaatsysteem (katalysator verwijderd) + aftermarket filter?

Meld je aan of registreer je om te reageren.