Helpforum

De ECU van de 2024 Ninja 500 komt niet overeen met de instructies.

kawasaki.rocki@gmail.comkawasaki.rocki@gmail.com Berichten: 1Verified User

Dus ik belde vrijdag om de instructies te verduidelijken. De man aan de telefoon zei dat hij er pas een week werkte en ik kreeg absoluut geen hulp. In plaats daarvan kreeg ik een zeer onbeleefd en onvriendelijk antwoord van iemand op de achtergrond: "Lees die verdomde instructies nou eens." 🤔💀🤬 Ja, ik heb de instructies gelezen en ze zijn echt waardeloos, zeker gezien het feit dat het een "plug and play" handleiding voor elke fiets zou moeten zijn. Als de draadkleuren niet overeenkomen, is het geen één-op-één handleiding. De klantenservice is verschrikkelijk en zou zich moeten schamen. Ik ben nog maar één verkeerde opmerking verwijderd van het terugsturen van dit ding en het melden van het bedrijf voor het verkopen van neppe producten. Dus, voordat het bedrijf zich weer zo gedraagt aan de telefoon of op het forum, weet dat die mogelijkheid bestaat. Moet ik nu de bruine stekker met de zwarte streep aan de zwarte draad van de kabelboom bevestigen en de mannelijke zwarte draad op de plek van de bruine aansluiten? De oranje draad had op de plek van de weerbestendige stekker moeten komen, maar daar zit al een oranje draad. Moet ik de twee oranje draden (mannelijk/vrouwelijk) aan elkaar verbinden en de andere mannelijke draad op de plek van de oranje draad steken? Aan de telefoon werd me verteld dat ik moest splitsen. Dat slaat nergens op. Hij zei dat hij aan het lezen was om het beter te begrijpen, vroeg om mijn nummer om terug te bellen, maar heeft NOOIT teruggebeld.

Meld je aan of registreer je om te reageren.