Tukifoorumi

2024 Ninja 500 ECU ei vastaa ohjeita

kawasaki.rocki@gmail.comkawasaki.rocki@gmail.com Viestejä: 1Verified User
sisään EX 400

Soitin siis perjantaina saadakseni selvennystä ohjeisiin. Puhelimessa auttanut kaveri sanoi olleensa siellä vasta viikon, enkä saanut minkäänlaista apua tilanteeseen. Sen sijaan sain erittäin huonon ja töykeän vastauksen joltakulta taustalla: "Valmis nyt ne vitun ohjeet." 🤔💀🤬 Jee, luin kyllä ohjeet ja nämä ohjeet ovat surkeita, kun otetaan huomioon, että niiden on tarkoitus olla "kytke ja käytä" -periaatteella toimivia pyöräkohtaisia ohjeita. Kun johtojen värit eivät täsmää, se ei ole yksiselitteinen opas. Asiakastuki on kamalaa ja heidän pitäisi hävetä itseään. Olen yhden väärän kommentin päässä siitä, että lähettäisin tämän takaisin ja ilmoittaisin yrityksestä huijauslaitteiden myynnistä. Joten ennen kuin yritys haluaa toimia näin uudelleen puhelimessa tai foorumilla, tiedä, että asia on pöydällä. Nyt, kiinnitänkö ruskean pistokkeen mustalla liuskalla johtosarjan mustaan johtimeen ja laitanko mustan urosjohdon ruskean johtimen kohdalle? Oranssin johdon piti mennä sinne, missä tiiviste oli, mutta siellä ei ole jo oranssia johtoa. Pitääkö minun kiinnittää kaksi oranssia uros/naarasjohtoa ja työntää toinen uros oranssiin kohtaan? Minulle sanottiin puhelimessa, että minun pitäisi liittää ne. Se ei ole järkevää. Hän mainitsi lukevansa ymmärtääkseen paremmin, pyysi numeroa takaisinsoittoa varten eikä KOSKAAN soittanut takaisin.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.