Helpforum

R7 BEB-8591A-50 EU Schrijfpoging mislukt

monirothvutha@bodiankh.commonirothvutha@bodiankh.com Berichten: 21Verified User

Ik start deze nieuwe discussie om diegenen te helpen die proberen de R7 te flashen met deze specifieke EU-kaart (BEB-8591A-50). Ik probeer eerst de ECU te flashen met de onbeperkte kaart. Hij probeert eerst een licentie te koppelen, maar dat mislukt en de prompt zegt: "Schrijfpoging mislukt. Probeer het opnieuw." Ik heb het opnieuw geprobeerd, maar het mocht niet baten. Ik heb mijn computer opnieuw opgestart, de USB-driver gecontroleerd, Windows gereset, Windows geüpdatet, de interface op de testbank getest, de 6-pins kabel getest. De voeding naar de testbank getest, de stroom van een zekering direct naar een stopcontact overgezet, van internetprovider gewisseld, de locatie-instelling gewijzigd (ik ben naar een vriend gegaan met een andere internetprovider). NOG STEEDS NIETS. Na heen en weer gemaild te hebben met de helpdesk, waarvoor mijn dank voor de hulp, hebben ze me bepaalde instructies gegeven die niet werkten. (Ik ben op dit punt enorm gefrustreerd, want als ik wakker word, is het bijna FTECU-sluitingstijd, ik woon in Azië.) Ik heb de standaardafbeelding van de -50 EU-kaart geflasht en daarmee kon ik de licentie koppelen en de ECU succesvol schrijven. Vervolgens heb ik de TPS versus RPM-mapping, IGN-kaarten en andere parameters naar de standaardkaart gekopieerd en opgeslagen als tuningbestand. Het werkt geweldig. Na 4-5 schrijfbewerkingen probeer ik de ECU te schrijven met de onbeperkte kaart -50 om te testen of het werkt na een paar schrijfbewerkingen met FTECU-codering. Dit resulteerde opnieuw in een mislukte schrijfpoging. Probeer het opnieuw. Dit betekent dus dat de onbeperkte kaart voor de -50 ECU defect is.

Meld je aan of registreer je om te reageren.