Helpforum

Help bij de lanceringscontrole

Bikermike2024@gmail.comBikermike2024@gmail.com Berichten: 4Verified User

Ik heb een 2018 gsxr1000. Ik heb image 32920-17K40 (cal) unrestricted geflasht nadat ik de meeste unrestricted images van ftecu had geprobeerd. De andere bestanden die ik heb geflasht, resulteerden in het feit dat de motor niet startte of dat launch control niet werd ingeschakeld. Mijn fabrieks-ecu-onderdeelnummer is 17k82 (VS). Ik begrijp dat alle Europese p#'s niet werken vanwege de startonderbreker, maar de Amerikaanse builds werken ook niet. Het enige wat ik aan de motor heb gedaan, is uitlaatvlinders, cat delete en performance air cleaner verwijderd. Hier is een lijst met problemen die ik heb: #1 Motorlampje blijft branden met C44- en C70-codes #2 Kan mijn L/C-starttoerental niet aanpassen Ik verander het naar 8.000, maar het blijft flitsen bij 10.000. #3 De start blijft actief tot in de derde versnelling. #4 Het opvoeren is helemaal niet leuk, ook al staat de tractiecontrole uit. Het doet alsof het aan staat tot in de derde versnelling en springt snel van 10.000 tpm naar 14.500 tpm. Als ik naar de vierde versnelling ga, werkt het weer normaal. #5 Bij elk toerental, als ik het gaspedaal intrap en schakel en weer terugga naar normaal gas, flitst het, dus krijg ik het volgende beeld. Op gas/gas los/schakelen (geen koppeling)/op gas/blip/terug normaal schakelen zonder boergas heeft hetzelfde resultaat #6 wanneer ik vertraag en van 0%-gas naar 1-2-3%-gas ga, begint het te gorgelen of stotteren bij gebrek aan betere woorden om het te beschrijven. Als ik op gas 5-10-15-50-100% rol, loopt het geweldig. Ik heb geprobeerd brandstof toe te voegen en brandstof weg te halen op het punt waar dat bereik is in brandstofkaarten, maar krijg alleen maar pittig gas en mager of traag en rijk Mijn instellingen zijn: Startonderbreker. Schakel onbeperkte mapping uit. Schakel R-functies in. Schakel temperaturen in. 195-205 Demper. Schakel uitlaatvlinder in. Schakel Pare-klep uit. Schakel Evap uit. Schakel sleutel uit. Schakel O2 in. Schakel toerentallimieten hard uit. 14.250 Desel-brandstofafsluiting. Uitschakelen Ik ga foto's en video's uploaden, kan iemand mij helpen? Ik heb de bougies vervangen, de nokkenassen gesatineerd, de injectoren vervangen, de iat-sensor schoongemaakt, de gasklephuis gecontroleerd, de brandstofaansluiting vervangen, de pomp gecontroleerd en nog steeds hetzelfde. Volgende stap: volledige dekking, wat katalysator en marshmallow roast lol

Meld je aan of registreer je om te reageren.