Helpforum

Problemen met het lezen van de ECU

wm.ferner@gmail.comwm.ferner@gmail.com Berichten: 1Verified User

Hallo allemaal, Ik hoop dat het goed met jullie gaat. Ik heb onlangs mijn zijharnasset voor de fiets ontvangen, maar ik ondervind enkele problemen met de software. Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen deze problemen op te lossen. Hier is een kort overzicht van de situatie: De connector wordt herkend door mijn laptop en ik heb de kit volgens de instructies op de pinnen aangesloten. Wanneer ik de interfacetest uitvoer, kom ik fouten tegen (zie bijgevoegde afbeeldingen). Bovendien ontvang ik de volgende foutmelding wanneer ik de ECU probeer uit te lezen: "Verbinding met ECU mislukt. Dit ECU-type is niet standaard leesbaar. Houd er rekening mee dat pogingen om dit ECU-type te lezen zullen mislukken, tenzij deze ECU al is geflasht met jouw rekening." Ik heb ter referentie foto's bijgevoegd waarop de pinnen, kabels en de ECU te zien zijn, samen met het nummer ervan. Kan iemand mij adviseren hoe deze problemen op te lossen? Is het mogelijk dat mijn ECU niet compatibel is met deze kit? Bedankt allemaal voor jullie hulp!

cRxY nboV2G3I

Meld je aan of registreer je om te reageren.