Viritä tiedosto suorille putkille 2007 R6:ssa?
Olen uusi tässä kaikessa, joten kestä minua. Minulla on M4-keskiputki (poistaa kissat), jossa on "stock"-otsikot, ja Graves-megafoni-slip-on (periaatteessa suorat putket) vuoden 2007 R6:ssa. Juoksin sitä hetken ilman sävelmää, ja kylmänä oli vaikea käynnistää, ja kaiken kaikkiaan juoksi kuin roskaa. Joten hankin juuri FTECU-kaapelini ja asensin ohjelmiston, mutta minulla on vaikeuksia löytää minulle parasta viritystiedostoa. Päätin käyttää Graves-täyspakoputkea ja välähdin ECU:ni eilen illalla, mutta en ole vielä päässyt kokeilemaan sitä, enkä aio kokeilla muutamaan viikkoon. Teen sillä välin vähän tutkimusta selvittääkseni, onko olemassa parempi vaihtoehto minulle? En yritä tehdä mukautettua dyno-sävelmää, tarvitsen vain hyvän pohjan alkuun, jotta pyörä ei kulje laihalla ja saan kaiken irti sen nykyisestä asetelmasta. Onko Graves-täyspoistotiedosto, jolla aloitin, tarpeeksi hyvä, vai pitäisikö minun säätää sitä tai kokeilla jotain muuta?
Kommentit
Valitsit hyvän paikan aloittaa. Et voi muokata Graves-tiedostoa, koska ne lukitsevat polttoainekartoituksen (suojaa heidän kovaa dynotyötä). Jos huomaat, että se ei vastaa tarpeitasi, voit aina ottaa yhteyttä jälleenmyyjään jälleenmyyjävälilehdeltämme osoitteessa FTECU.com ja katsoa, voivatko he tarjota sinulle kappaleen.