Licentie Vastgelopen in flash init-status
Rubensteezy@gmail.com
Ik was een flits aan het uitvoeren die onverwachts werd onderbroken en toen ik probeerde de flits opnieuw te starten, zei hij dat er geen licenties aanwezig zijn op mijn account. Bij het online controleren van mijn account, wordt de licentiestatus weergegeven als "flash init". Om de klant aan de slag te krijgen, besloot ik om te proberen een andere licentie te kopen, waarvoor kosten in rekening zijn gebracht maar die nu niet in mijn account verschijnen. Kan iemand dit probleem aan uw kant snel oplossen, zodat ik deze flash kan voltooien? Ik kan de extra gekochte licentie later afhandelen. Bedankt,
tagged:
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
mike@ftecu.com
Hallo. Kunt u de ECU lezen?
Ik heb hetzelfde probleem..maar had geen interventies tijdens het flashen..het werd 100 en zei toen kon het niet waar zijn..heb het geprobeerd met een andere pc..laptop..kreeg een API-uitzonderingsfout..dan kan ik de licentie niet vinden..er zijn dingen niet goed .
Ik krijg deze waarschuwing wanneer ik de ecu probeer te lezen: Kan geen verbinding maken met de ECU. Dit ecu-type is van nature niet leesbaar. Houd er rekening mee dat leespogingen met dit ecu-type zullen mislukken, tenzij deze ecu al met uw account is geflasht.