2006 R6 Startar inte efter blixt
nyw197@gmail.com
i ECU Maps
Hej, jag skrev en blixt på min ecu efter att jag installerat min ecu på cykeln, cykeln skulle veva men startar inte min ECU är 2C0-8591A-30 och filerna på filhanteraren är bara 2C0-8591A-20 US och 2C0-8591A- 31 CAN När jag provar den kanadensiska versionen kommer den inte att skriva den i ecu men den fungerar med den amerikanska versionen, snälla hjälp!!
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Fick samma sak med min 2018 MT07, blinkade rätt fil och nu får jag 3 felkoder och cykeln startar inte. De sa åt mig att rensa koderna med OBD2 men läsaren kommer inte ens att ansluta. Fick du din lösning?
Till nyw197@gmail.com Det här problemet löstes via e-post men jag kommer att sammanfatta här. Ecu-artikelnumret (-30) har inte definierats. När du försökte skriva -31-filen fick du ett felmeddelande så du försökte sedan -20-filen. Detta skrev, men eftersom det inte stämmer med ditt ECU-nummer så startar inte cykeln. I filen -20 under ecu-inställningar finns det US harness config true/false, ändrar det till false, din cykel startar nu men kör magert vilket du nu måste justera i kartorna. Eventuella felkoder du kan få kan bero på skillnaden mellan -30 och -20. Eftersom du först skrev en fil till din ecu som inte har definierats kan vi inte extrahera stockbilden från din ecu.
Till G.jagetic@gmail.com Vi arbetar också via e-post och en annan du postar du startade så jag kommer att kommentera där.