2006 R6 Start niet na flits
nyw197@gmail.com
in ECU Maps
Hallo, ik schreef een flits op mijn ecu nadat ik mijn ecu op de fiets had geïnstalleerd, de fiets zou starten maar niet starten mijn ECU is 2C0-8591A-30 en de bestanden in Bestandsbeheer zijn alleen 2C0-8591A-20 US en 2C0-8591A 31 KAN Als ik de Canadese versie probeer, zal deze het niet in de ecu schrijven, maar het zal werken met de Amerikaanse versie, help alstublieft!!
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Heb hetzelfde met mijn MT07 uit 2018, flitste het juiste bestand en nu krijg ik 3 foutcodes en de fiets start niet. Ze vertelden me om de codes te wissen met behulp van OBD2, maar de lezer maakt niet eens verbinding. Heb je de jouwe opgelost?
Aan nyw197@gmail.com Dit probleem is opgelost via e-mail, maar ik zal het hier samenvatten. Het ecu-onderdeelnummer (de -30) is niet gedefinieerd. Toen u probeerde het -31-bestand te schrijven, kreeg u een foutmelding, dus u probeerde vervolgens het -20-bestand. Deze schreef wel, maar omdat het niet klopt met je ecu-nummer wilde de motor niet starten. In het -20 bestand onder ecu-instellingen staat de Amerikaanse harnasconfiguratie waar/onwaar, verander dat in onwaar, je fiets start nu maar loopt mager, wat je nu op de kaarten moet aanpassen. Eventuele foutcodes die u krijgt, kunnen worden veroorzaakt door het verschil tussen -30 en -20. Omdat u eerst een bestand naar uw ecu hebt geschreven dat niet is gedefinieerd, kunnen we de stockafbeelding niet uit uw ecu halen.
Aan G.jagetic@gmail.com Ook wij werken via e-mail en een ander bericht van jou is begonnen, dus ik zal daar commentaar geven.