Helpforum

Kan de ecu niet flashen

matteopassadore99@gmail.commatteopassadore99@gmail.com Berichten: 3Verified User

Hallo allemaal, dus ik heb dit ft ecu-harnas nu al een tijdje, maar ik heb het nooit aan de praat gekregen ik woon in de eu, ik heb al 5 keer de moeite genomen om alles uit te checken uitzondering gemaakt voor wanneer ik gele en rode draden spring en ik draai bij het contact maakt de brandstofpomp een paar seconden een tikkend geluid en stopt dan ik heb de draad gecontroleerd maar hij zit in de juiste positie volledig op zijn plaats en vergrendeld niet beschadigd of iets dergelijks de massadraad zit op de plek die de instructies zeggen en ik heb de plek geschuurd voor maximale connectiviteit, maar als ik naar de laptop ga, schrijft hij niet, kan het zijn dat de laptop niet krachtig genoeg is? Of dat ik een hotspot-verbinding gebruik? maar als het de gele draad is weet ik niet hoe ik het moet oplossen want hij zit in het 6e gat in de 1e rij volledig vast maar maakt nog steeds dat tikkende geluid alvast bedankt allemaal. Fiets: 2021 mt07 eu ecu nummer BAT-8591-A10 kaart gebruikt dynojet mt07 2021 dna luchtfilter akrapovic exaust

Comments

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Hallo Om uw ECU aan het schrijven te krijgen, hebben we toegang tot uw ECU nodig. Start de software en verbind de USB met de computer en de fiets. Selecteer het kaartbestand dat u wilt flashen en breng indien nodig alle aanpassingen aan de kaart aan. Koppel de ECU los van het motorharnas en zet uw contact aan. Selecteer onder apparaat schrijven ECU. Sluit de ECU pas aan bij het tweede sleutel-aan-bericht. Het zal de ECU-afbeelding laden, vervolgens de ECU controleren en vragen om een licentie toe te wijzen. Vanaf daar wordt gevraagd om de 6-pins los te koppelen, vervolgens de sleutel uit te schakelen en vervolgens de 6-pins aan te sluiten. Het is niet nodig om de 6-pins los te koppelen, aangezien we de ECU hebben losgekoppeld. Nadat het heeft gevraagd om de 6pin aan te sluiten, zal het vragen om keyon, dat is wanneer u de ECU aansluit en OK selecteert. Daarna zou het moeten beginnen met het schrijven van de ECU. Mike

  • coreymaster22@yahoo.comcoreymaster22@yahoo.com Berichten: 2Verified User

    Wat was de oplossing?

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    Corey, probeer alsjeblieft wat Mike zei. Ik heb je er aan de telefoon doorheen geleid, maar ik ben misschien niet zo precies geweest als Mike beschrijft. laat me weten wat er gebeurt.

Meld je aan of registreer je om te reageren.