Palvelin offline-tilassa ???
zbutler1019@gmail.com
sisään R1
Milloin tämä palvelin tulee olemaan? Minulla on kaksi vammaista polkupyörää, koska emme pääse palvelimeen. Milloin tämä varmuuskopioidaan?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Sinun pitäisi olla mahdollisuus käyttää sitä nyt, päivitys otettiin käyttöön noin 90 minuuttia sitten.
Onko palvelin offline-tilassa? En voi kirjautua sisään ohjelmistoon, se sanoo hälytyspalvelimet offline-tilassa. Asensin jo uusimman version
Meillä ei ole ongelmia palvelimen kanssa. Tarkista Internet-yhteytesi.
Internetini on kunnossa. Ehkä se on sijaintini Abu Dhabissa. Edes VPN: n kanssa Yhdysvaltoihin, se ei muodosta yhteyttä. Ennen kuin se oli kunnossa, mitä tapahtuu
Hei, minulla on sama ongelma, kun muodostan yhteyden ohjelmistoon, minulla on virhesanoma: "error server Offline". Yhdistän Ranskasta. Kuinka saada se toimimaan?
Varmista, että sinulla on uusin ohjelmistoversio. Poista ohjelmisto, käynnistä tietokone uudelleen ja asenna sitten uusin versio verkkosivustoltamme.
Sen sanonta secer offline nj USA
Viimeisin salama oli takaisin toukokuussa. Olemme sittemmin päivittäneet palvelimen, joten sinun on poistettava vanha ohjelmisto, käynnistettävä tietokone uudelleen ja asennettava uusin versio.