MT10 SP uit Japan heeft een bestand nodig
ftecu@mail.ru
Hallo, ik heb MT10SP 2017 uit Japan met ECU-nummer BW8-8591A-30, welk bestand moet ik gebruiken om te knipperen?
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Hallo, We hebben die kaartafbeelding niet. U kunt de ECU naar ons opsturen en wij kunnen deze definiëren en terugsturen.
stuur de ECU is een groot probleem, misschien is er een manier om het op afstand op te lossen? Woolich heeft dit ECU-nummer geregistreerd in de ondersteunde, maar ik heb een goede ervaring met het werken met jullie en zou niet willen overstappen. Misschien is een Europese firmware voldoende? Motorfiets heeft een startonderbreker/
Ik kan niet beloven dat het eurobestand zal werken. De ECU moet een kleine inkeping in de behuizing hebben om de uitleeslocatie te bereiken zodat we de fabriekskaart kunnen ophalen.
reset licentie # 6D51E5D9 😅
De software zou u moeten vragen de licentie te herstellen. We kunnen de licentie niet meer opnieuw instellen nadat de hersteloptie is ingevoerd. Mogelijk moet u de computer/software opnieuw opstarten om u te laten vragen.
Ik heb geprobeerd de computer opnieuw op te starten - het hielp niet, toen ik de firmware probeerde te flashen, zegt het dat de licentie niet is gevonden, de licentie zelf in de accountstatus heeft een hardfail
De fout deed zich voor bij het proberen van de eerste schrijfbewerking (mijn fout, opgelost). Nu start de motor niet, het probleem wordt gecompliceerd door het feit dat de motor 50 km bij mij vandaan staat en we een tijdsverschil hebben van 18 uur. Daarom zou het goed zijn als het mogelijk is om dit niet in realtime telefonisch op te lossen
hey dude mensen die ik ken hebben deze SP geïmporteerd met de nummers die eindigen op -30 We hebben de 00 map in de bike geflasht zonder problemen. Ik heb dit gedaan met 2 mt10 SP. hoe is het nu met je bike?