Tukifoorumi

flash-sävelmä

richardbe7011@gmail.comrichardbe7011@gmail.com Viestejä: 7Verified User

Hei, Mietin vain, voitko flash-virittää oman ECU-numerosi eri ECU-numerolla tiedostonhallinnasta. ECU-numeroni on 21175-1187 ja toinen ecu on 21175-1194. ECU-numero on samasta merkistä ja mallista. Ainoa syy, miksi pyydän on 1194 ECU:lle, tähän numeroon on lisätty joitain ECU-asetuksia, kuten Decelin polttoainekatkos ja varaston O2,USB/ECT-virhe, ja siinä on myös PC-polttoaineen trimmaus. Minun ECU:ssani ei ole tätä tavaraa ECU-asetuksissa. Lähetin sähköpostia Chris Gardellille viime viikolla ja hän kertoi minulle viettäneensä jonkin aikaa mallissani ja lisännyt Decelin polttoaineleikkauksen, varaston O2:n jne.. Kun otin ECU-numeroni myöhemmin samana päivänä, ECU-numeroni virityspaketissa näytti edelleen siltä. sama kuin ennenkin. Mitään ei ollut muutettu, paitsi että 21175-1194 ecussa oli asioita, jotka Chris sanoi lisäsensä olevan kyseisessä ecunumerossa. Jos joku Flash tunesta voisi lisätä nuo ominaisuudet ECU:hun, kaikki olisi hyvä. Siksi esitin tämän kysymyksen. Kaikki apu olisi erittäin tervetullutta. Kiitos

Kommentit

• mike@ftecu.commike@ftecu.com Viestejä: 178Staff User

Hei Richard, Molemmat ecut ovat samassa ryhmässä, joten molemmat kartat toimivat. Mike

• richardbe7011@gmail.comrichardbe7011@gmail.com Viestejä: 7Verified User

Kiitos Mike.

• jay1986mustang@outlook.comjay1986mustang@outlook.com Viestejä: 1Verified User

Minulla on myös 1187 ecua. Tämän luettuani päätin käyttää pyörääni rajoittamattomalla 1194-virityksellä, koska sain täyden pakojärjestelmän. Poistin myös hidastuksen polttoaineleikkauksen, mutta nyt minulla on moottorin valo "EVAP-järjestelmän tyhjennysventtiilin "a" -piirille. yritti tyhjentää useita kertoja ja se palaa heti. onko näiden kahden ecu-numeron välillä jotain eroa päästöjärjestelmissä? vai kun sammutan decelin polttoaineleikkauksen, saa päästökoodin näkyviin? Tiedän, etten irrottanut sitä solenoidia. Kiitos

• richardbe7011@gmail.comrichardbe7011@gmail.com Viestejä: 7Verified User

Hei, tein saman ja check engine -valo syttyi. Tein pyöräni takaisin 1187 ECU:lla, sitten tein 3 ajojaksoa tyhjentääkseni moottorin tarkistusvalon. Se toimi! Se mitä tein silloin, oli virityspaketin lataus sekä 1187 että 1194 ecua. Sitten käytin 1194 ecua ja toin Power Commander -kartan. Sitten kopioin TPS:n ja RPM:n kartan 1194 ecusta ja liitin sen sitten 1187 ecuun TPS & RPM. Kaikki toimi, eikä moottorin tarkistusvaloa ollut. Toivottavasti tämä toimii sinulle. Turvallista ratsastusta!

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.