2020 Yamaha R6 EDR Velocity Stacks
aaronwhitt18@hotmail.com
in R6
Hallo, ik heb een 2020 R6 met volledige uitlaat van Arrow, DNA-luchtfilter en EDR Performance-snelheidsstapels. Ik ga de onbeperkte kaart met actieve melodie gebruiken, maar vroeg me af of er specifieke wijzigingen zijn die ik op AFR zou moeten aanbrengen om de stapels te compenseren? Mijn grootste zorg zou zijn dat de fiets meer mager met hen zou lopen. Ik merkte ook op de Graves-kaart dat het RPM-bereik anders is voor de snelheidsstapels dan de onbeperkte kaart en of ik het RPM-bereik ook moet veranderen? Bedankt!
tagged:
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Hallo, als je het Active Tune-systeem met de onbeperkte kaart gebruikt, zou je goed moeten zijn. Zorg ervoor dat u een testrit maakt zoals u normaal zou rijden of voer het uit op de dyno en sla de correcties die het Active Tune-systeem heeft aangebracht op als basiskaart. U kunt de doel-AFR in Active Tune instellen om iets slanker of rijker te zijn, afhankelijk van waar u naar streeft. Met een dichtere basiskaart hoeft het systeem niet zoveel correcties aan te brengen en is het efficiënter. Groeten
Super, bedankt voor je hulp!