Tukifoorumi

vilkkuva r1

gmeltveit@gmail.comgmeltveit@gmail.com Viestejä: 9Verified User

Luin ECU:n varmistaakseni, että asetukset ovat kunnossa. Ja sitten yritin kirjoittaa takaisin, ja se sanoo, että lisenssiä ei löydy. Kerro Lisenssi nu: 00681D5D

Kommentit

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei, tarkistin ajokorttisi tilan ja se on hyvä. Kuulostaa siltä, että sinulla saattaa olla laitteistoyhteysongelma. Suorita foorumin etusivulla oleva 6-pinninen pyörän sivuvaljaiden testi ja raportoi tulokset. Terveiset

  • gmeltveit@gmail.comgmeltveit@gmail.com Viestejä: 9Verified User

    Hei, olen tehnyt 6-pin testin, eikä polttoainepumppu käynnistynyt, ja tein myös volttimittarin testin, joka näyttää tasaisen 5,05-jännitteen.

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Mitä ECU-tiedostoa yrität vilkkua ja vastaako se myös osanumeroasi? Varmistatko, että noudatat ohjeita tarkasti? Terveiset

  • gmeltveit@gmail.comgmeltveit@gmail.com Viestejä: 9Verified User

    Hei, yritän flash-tiedostoa:

    Tämä tiedosto vastaa ECU:tani. Tiedoston lukeminen ECU:sta ei ole ongelma, se tapahtuu vain, kun yritän kirjoittaa. Yritän vielä kerran olla 100% varma, että noudatan ohjeita. Olen melko varma, että teen kaiken oikein. Kuten olen vilkaissut ECU:ta aiemmin, vaikka se olisi ollut vuonna 2018.

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Ajokorttisi on hyvässä kunnossa ja valjaskoe läpäisee. Ainoat asiat, joita voin ajatella, on jos et ole kirjautunut sisään, Internet-yhteys on heikko/epävakaa tai todennäköisesti se on jotain vilkkumisprosessin aikana. Yritä uudelleen ja kerro kuinka kävi. Terveiset

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.