blinkande r1
gmeltveit@gmail.com
Jag läste ECU:n för att se till att inställningen var OK. Och försökte sedan skriva tillbaka, och det står att ingen licens hittades Vänligen meddela License nu: 00681D5D
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Hej, jag kollade statusen för din licens och den är bra. Det låter som att du kan ha problem med hårdvaruanslutningen. Vänligen utför 6-stifts cykelsidsele-testet som finns på framsidan av forumet och rapportera tillbaka med dina resultat. Hälsningar
Hej, jag har gjort 6-stiftstestet och ingen bränslepump startar och gjorde även voltmetertestet, som visade konstant 5,05 spänning.
Vilken ECU-fil försöker du flasha och stämmer den överens med ditt artikelnummer också? Är du noga med att följa uppmaningarna exakt? Hälsningar
Hej, jag försöker flasha den här filen:
Den här filen matchar min ECU. Det är inga problem att läsa filen från ECU:n, det är bara när jag försöker skriva. Jag kommer att göra ett nytt försök att vara säker på att jag följer stegen 100%. Jag är ganska säker på att jag gör allt rätt. Som jag har visat ECU tidigare, även om det var tillbaka 2018.
Ditt körkort är i gott skick och seletestet godkänns. Det enda jag kan tänka på är om du inte är inloggad, internetanslutningen är svag/instabil eller troligen är det något under blinkningsprocessen. Försök igen och låt mig veta hur det går. Hälsningar