FT-ohjelmisto ei muodosta yhteyttä palvelimeen
colinbell311@gmail.com
sisään R1
Ostin äskettäin pyörän puolen FT-sarjan vuoden 2009 R1:een. Minulla on ongelma yhteyden muodostamisessa palvelimeen ECU-kuvatiedostojen lataamiseksi. Useiden yritysten jälkeen onnistuin saamaan Unrestricted CAN -tiedoston latautumaan ja vilkkumaan ECU:hun. Yritän nyt ladata käyttäjätiedoston, jotta voin kopioida kartoituksen, mutta käyttöliittymä ei muodosta yhteyttä palvelimeen suurimman osan ajasta. Ajoittain se nappaa kansioihin, mutta kun valitsen tiedoston, jonka haluan ladata, se katkeaa lataus-/ edistymispalkkiin. Olen yrittänyt poistaa ja asentaa pukua uudelleen useita kertoja sekä pöytäkoneeltani että kannettavalta tietokoneeltani ilman iloa. Mitään ideoita? Kiitos,
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, täällä ei ole ongelmia tiedostojen lataamisessa, joten se ei näytä olevan ohjelmistoongelma. Ole varovainen käyttäessäsi kolmannen osapuolen kuvia, jos viittaat siihen. Varmista, että sinulla on kiinteä ja vakaa Internet-yhteys, kun käytät ohjelmistoa. Yritä varmistaa, että kaikki virustorjuntaohjelmistot tai palomuurisuojaus on myös poistettu käytöstä. Kiitos, Jason A.
Hei Jason, kiitos nopeasta vastauksesta. Viittaan kolmannen osapuolen kuviin - kiitos huomioista. Haluan vain kopioida joitain kaasuläppäasetuksia langan avulla pehmentääkseni rullan alaosaa. En leiki tankkauksella tai sytytyksen ajoituksella. Alkuperäinen ongelmani oli flash-palvelua tarjoavan henkilön huono salama. Pyörällä on nyt A1. Valitettavasti virustorjunnan ja palomuurini sammuttaminen ei ratkaissut ongelmaa. Yritän tänään toisesta wifi-verkosta ja katson mitä tapahtuu. Kiitos. Colin
Colin, kerro minulle, jos sinulla on edelleen ongelmia, kun yrität sitä uudelleen. Kiitos, Jason A.