Supportforum

Mycket bra produkt (er)

Jag bygger showbilar, en del är bränsleinsprutade (de flesta nuförtiden) och jag har bara använt fyra olika typer av tuningprogram under mina många år. Köpte en 2018 GSXR1000, lämnade den i lager för 8000 mil sedan var jag bara tvungen att skaffa en autoblip för den. Köpte bänk och autoblip -kit och allt jag kan säga är mycket trevligt! I mitt yrke får du bara inte så mycket. Nu arbetar jag med ETV -kartorna och varje läge A, B, C är desamma förutom första växelkartorna. Jag försöker stämma ner den tillräckligt för att hålla hjulen i schack så jag har nu 3 olika första växelkartor att prova.

Taggade:

kommentarer

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

Hej, tack för de fina orden. Har du några frågor om hur du justerar dessa kartor? Tack, Jason A.

• joel@middlefingerspeedshop.comjoel@middlefingerspeedshop.com Inlägg: 6Verified User

Fjädrar kommer och jag fick all min "tuning hårdvara" setup. Tog fabriksröret, tog bort omvandlaren och la till en 18 mm propp för det breda bandet tillsammans med en mätare och logger. Höll fabrikens O2 på plats. Jag har inte tagit bort PAIR-injektionen än.

qkWXNGP0usqP0usqX2qkWXNGlpXXDkx000000001

Logga in eller registrera dig för att kommentera.