Min licens har inaktiverats
tallerlz520@yahoo.com.ar
Min licens har inaktiverats! Jag skrev bara en gång jag måste återaktivera snabbt
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Hej, jag ser inget fel med din licens. Vilket felmeddelande får du? Tack, Jason A.
Jag har cykeln på Dyno väntar
Den känner inte igen ecu med min licens 961DA8E2
Hej, licensen är fortfarande i ett bekräftat tillstånd så du har förmodligen något annat på gång här. Är ECU -avläsningen ok? Klicka på hjälpfliken och välj sedan testgränssnitt. Berätta för mig det nummer du ser inom parentes med allt anslutet utan ström till ECU, sedan allt som är kopplat till ström till ECU. Tack, Jason A.
avstängd (0) (20) ström på (32) (34) (36)
nu stäng av (0) Jag skrev en 3292-17K00-fil på en 32920-17K02 ecu som kan vara problemet?
Jag förstår inte nu allt fungerar bra
Återigen kraschade det! Jag kan inte arbeta så här
Hej, din licens kraschade fortfarande inte, den är i ett bekräftat tillstånd. Du måste ha ett anslutningsproblem. På det gränssnittstestet är det acceptabla numret utan ström till ECU 0, 10, 20 och 30. Med effekt till ECU är 6, 16, 26 och 36. Jag såg att du fick 32 och 34 vid ett tillfälle i driven ECU. Du måste kontrollera alla dina stift igen och se till att de sitter helt i kontakten eftersom det verkar som om vi har en intermittent anslutning här. Tack, Jason A.
brun kabelfel
Hej, Ok, det är vettigt nu, eftersom det verkade som ett anslutningsproblem. Om du vill skicka tillbaka den selen kan vi reparera den åt dig. Tack, Jason A.