Epäonnistunut lukeminen
marvinramirez316@gmail.com
sisään R1
Hei. Minulla on vika kilpapyörämme kanssa, lisenssi kirjoitusprosessissa epäonnistui, kun yritin kirjoittaa uudelleen, se ei tunnista lisenssiä ja tämä automaattisen tunnerin aktivoinnin jälkeen. En tiedä mitä tapahtuu, mutta tämä on toistunut useita kertoja minun tapauksessani, en ymmärrä miksi näin tapahtuu?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei auta minua
Hei, minun piti nollata lisenssi. Yritä vilkkua uudelleen. Tämä ECU ei lue, jos lisenssi on epäonnistunut tila. Kiitos, Jason A.
Hei Jason. Minulla on sama ongelma. Ja kun yrittää lukea ECU:lle, se sanoo "No Available License". se on noin 3 vuotta sitten, kun viimeksi välähdin ECU:ni, voitko auttaa?
Minulla on myös tämä ongelma, pyöräni on flash-virittänyt edellinen omistaja, ja ostaessani ftecu-tech sanoi, että tarvitsen vain uuden ftecu-sarjan ja USB-kaapelin, vaikka se oli rekisteröity edelliselle omistajalle. Kirjoitin juuri nyt esiin tulleen sähköpostiosoitteen pyytääkseni henkilöä siirtymään sähköpostiosoitteeseeni. Mutta minulla oli sellainen käsitys, että kaikki alkaisi toimia uudella pakkauksella. Tavoitteeni on varmuuskopioida nykyinen ecu-tila. Rajoittamaton salama 2016 R1M ecu 2CR-8591A-60(US) ja ota käyttöön automaattinen blipper ja 1 tai 2 muuta asiaa. Pystyisitkö vain siirtämään ecu-lisenssin uuteen ecu-Flash Tune ECU -sarjaani ilman vanhaa käyttöoikeutta. Kiitos
Minulle annettu vastaus on EI!
Olen pahoillani, ettemme voi siirtää ilman aikaisempien omistajien lupaa, koska heillä voi olla kartalla olevia tietoja. Jos he eivät siirrä sinulle lisenssiä, voit kirjoittaa sen päälle.