Pikavaihtotunnistimen vika
woosuk81@naver.com
sisään Quickshifters and Blippers
Pikavaihtotunnistimen vika Painike ei toimi. Voiko vain vetolaite toimia? Laitteistotestit toimivat vain vedolla https://www.youtube.com/watch?v=vLImtsIhe4E
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, lähetä anturi minulle ja minä testaan sen ja lähetän sinulle uuden. Jätä pakkaukseen huomautus, jossa on kaikki yhteystietosi, jotta tiedän, miten otan sinuun yhteyttä. Kiitos, Jason A.
Asun Koreassa. Olen ostanut pikavaihdon, 2021 0411. Piirin ajon 3. päivänä oli ongelma. Sähköposti woosuk81@naver.com Pitäisikö minun lähettää tavarat kansainvälisellä postilla? Ostettu lisäksi 07/01/2021 Ystäväni käytti sitä myös toisena päivänä ja joitakin tryffeleitä tapahtui. Se toimii nyt hyvin, mutta sitä testataan valittamalla ahdistusta.
Hei, olen hämmentynyt, joten joskus anturi ei toimi ja toisinaan se on kunnossa? Sinulla ei ole jatkuvuutta PUSH -puolta testattaessa, mutta joskus se toimii edelleen radalla? Kiitos, Jason A.
Työntötoiminto ei toimi koko ajan.
Hei, ok, lähetä sitten anturi minulle ja minä testaan sen ja lähetän sinulle uuden. Jätä pakkaukseen huomautus, jossa on kaikki yhteystietosi, jotta tiedän, miten otan sinuun yhteyttä. Kiitos, Jason A.
Jos annat osoitteen, lähetän sen. Puhelinnumero +82010 8000 9110 woosuk@naver.com
FTECU Inc. 1010 N Batavia St STE J Orange, CA 92867
Tuliko pikavaihtotunnistin perille? EMS (EB037694610KR)
Hei, Anturit toimitettiin tänään. Kiitos, Jason A.
Oliko lähettämässäsi anturissa ongelma?
Hei, kyllä he molemmat olivat suvaitsemattomuuden ulkopuolella. Kiitos, Jason A.