Helpforum

2017 SS SE Transmissie Tune

peter.24r@gmail.competer.24r@gmail.com Berichten: 5Verified User

Ik heb onlangs een versnellingsset voor 2019 gekocht en deze in mijn transmissie vervangen. De versnellingsreductie van 2019 uitvoeren op de 2017. nu moet ik mijn TCU flashen om de versnellingswisseling mogelijk te maken en ik wil ook sneller schakelen. Ik heb hier geen informatie over gevonden, vandaar mijn vraag op het forum. Kan ik het 2019-bestand naar het 2017-bestand flashen? of wat moet ik op dat onderdeel doen? Ik ben een beetje gestrest.

Comments

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

Hallo, U moet er eerst zeker van zijn dat de onderdeelnummers van de ECU overeenkomen. Wat is het onderdeelnummer op uw Transmissie ECU? Bedankt, Jason A.

• peter.24r@gmail.competer.24r@gmail.com Berichten: 5Verified User

Ok, ik zal mijn tcu zo uit de sxs halen en de informatie verstrekken. Bedankt.

Hallo, mijn TCU zegt F8T76572 B57-00 6723

Hallo, dat is uw transmissie-ECU niet de brandstofinjectie-ECU, toch? Het zou in orde moeten zijn om het GYTR-bestand in uw transmissie-ECU te flashen. Doe eerst een uitlezing van uw transmissie-ECU, op die manier heeft u een goede back-up voor het geval dat. Bedankt, Jason A.

bewerkt August 2021

waarom het GYTR-bestand? Juist, dat is wat er staat op de TCU, niet op de ECU. Ik heb de versnellingen in de 2017 yxz vervangen door de versnellingen in de 2019, aangezien yamaha een reductie deed op de 2019-modellen. Dus ik ben een beetje in de war met je opmerking. GYTR-bestand zou zijn als ik de 70/30 GYTR-reductie zou krijgen, wat niet het geval is. Bedankt

Hallo, Mijn excuses, ik dacht dat u de klant was met de GYTR-versnellingen. Ik weet zeker dat het 2019 B5H-00-bestand niet zal werken in de B57 ECU, maar ik heb het niet getest. Zorg ervoor dat u eerst uw ECU uitleest en vervolgens naar eigen goeddunken kunt flashen. Bedankt, Jason A.

• yeuri_gs@hotmail.comyeuri_gs@hotmail.com Berichten: 1Verified User

De groeten. Ik heb zojuist de koppelingsactuator van mijn ss vervangen en in de handleiding staat dat ik na het veranderen het aangrijppunt van de koppeling moet configureren. Mijn vraag is of ik deze graduatie kan maken met behulp van de ftecu-transmissie-afstemkabel. Ik heb de brandstofinjectie al

Nee, dat kan helaas niet, alleen dealers kunnen ervoor zorgen dat zij het yamaha diagnose-instrument kunnen kopen. tenzij je 1200+ op eBay wilt uitgeven om de tool te krijgen, maar zoals ik heb gehoord, heb je inloggegevens nodig om in te loggen, dus doe geen moeite. ga gewoon naar de dealer en laat me het aanpassen. Ik moet dit ook doen omdat ik de versnellingen heb verwisseld.

Meld je aan of registreer je om te reageren.