Tukifoorumi

2017 SS SE -lähetysviritys

peter.24r@gmail.competer.24r@gmail.com Viestejä: 5Verified User

Ostin äskettäin 2019 -vaihteistot ja vaihdoin ne vaihteistooni. Suorittamalla 2019 -vaihteen vähennys vuonna 2017. Nyt minun on vilkuttava TCU -laitteeni, jotta vaihteenvaihto voidaan ottaa huomioon, ja haluan myös nopeamman vaihdon. En löytänyt tästä mitään tietoa, joten kysyin foorumilta. Voinko päivittää vuoden 2019 tiedoston vuoteen 2017? vai mitä minun on tehtävä tältä osin? Olen vähän hämmentynyt.

Kommentit

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

Hei, Sinun on ensin varmistettava, että ECU -osanumerot vastaavat toisiaan. Mikä on lähetys -ECU: n osanumero? Kiitos, Jason A.

• peter.24r@gmail.competer.24r@gmail.com Viestejä: 5Verified User

Ok, otan tcu: n sxs: stä vähän aikaa ja annan tiedot. Kiitos.

Hei, minun TCU sanoo F8T76572 B57-00 6723

Hei, onko se sinun vaihteistosi ECU, ei polttoaineen ruiskutus ECU? Sinun pitäisi olla kunnossa vilkuttamaan GYTR -tiedosto lähetys -ECU: ssa. Lue kuitenkin ensin lähetys -ECU, jotta sinulla on hyvä varmuuskopio joka tapauksessa. Kiitos, Jason A.

muokattu August 2021

miksi GYTR -tiedosto? Oikein, näin sanotaan TCU: ssa, ei ECU: ssa, olen vaihtanut vuoden 2017 yxz -vaihteet vaihteistoon vuonna 2019, koska yamaha vähensi vuoden 2019 malleja. Olen siis hieman hämmentynyt kommentistasi. GYTR -tiedosto olisi, jos saisin 70/30 GYTR -vähennyksen, mikä ei pidä paikkaansa. Kiitos

Hei, pahoitteluni, kun luulin sinun olevan GYTR -vaihteiden asiakas. Olen 90% varma, että vuoden 2019 B5H-00-tiedosto ei toimi B57 ECU: ssa, mutta en ole testannut sitä. Varmista, että luet ensin ECU: n ja vilkkut sitten vapaasti harkintasi mukaan. Kiitos, Jason A.

• yeuri_gs@hotmail.comyeuri_gs@hotmail.com Viestejä: 1Verified User

Terveisiä. Vaihdoin juuri ss: n kytkimen toimilaitteen ja manuaali sanoo, että vaihdon jälkeen minun on määritettävä kytkimen kytkentäpiste. Kysymykseni on, voinko tehdä tämän asteittaisen käytön ftecu -lähetyksen virityskaapelin avulla. Minulla on jo polttoaineen ruiskutus

Valitettavasti et voi, vain jälleenmyyjät voivat aiheuttaa sen, että he voivat ostaa yamahan diagnostiikkatyökalun. ellet halua viettää 1200+ eBayssa työkalun hankkimiseen, mutta kuten kuulin, tarvitset kirjautumistiedot kirjautumiseen, joten älä vaivaudu. vie se jälleenmyyjälle ja anna minun säätää sitä. Minun on myös tehtävä tämä, koska vaihdoin vaihteet.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.