Tukifoorumi

kirjoitusyritys epäonnistui Yritä uudelleen

sbwang7@gmail.comsbwang7@gmail.com Viestejä: 7Verified User

Asensin juuri vilkkuvan paketin vuoden 2015 fz07 -laitteelleni ja latasin polttoainekartan ja käytin polttoainekarttaa. Kun napsautin kirjoita ecua, se ensin pyysi minua avaamaan virran ja tein, sitten se sanoi, että sitä ei ole rekisteröity ja haluaisinko rekisteröityä tietylle lisenssinumerolle ja napsautin kyllä. Sitten se pyysi minua sammuttamaan avaimen. Yritti nyt viisi kertaa ja silti sama. Mikä on ongelma?

Kommentit

• sbwang7@gmail.comsbwang7@gmail.com Viestejä: 7Verified User

Anna polkupyörän istua melkein 40 minuuttia ja yritti uudelleen eri maalla valjaiden kanssa, ja nyt sarja ei anna minun lukea tai kirjoittaa ecua, ne kaikki ovat harmaita.

• sbwang7@gmail.comsbwang7@gmail.com Viestejä: 7Verified User

Selvä. Niille ihmisille, joilla voi olla tai tulee olemaan sama ongelma kuin minulla, korjaan ongelman seuraavasti. Ensinnäkin, valjaat voidaan kiinnittää paikkaan, jossa Jake teki videossaan, ainakin minulle se toimi. Toiseksi harvat ihmiset mainitsivat tämän, mutta kun siinä sanotaan, että virta-avain on päällä, se ei ole vain avain, vaan myös virtalukko on kytkettävä päälle, mikä tarkoittaa, että se on käännettävä paikalle, jossa sinulla on oikeus käynnistää pyörä. Kolmanneksi ohje-välilehti auttoi paljon.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.