Inloggningsproblem för Ftecu-programvara
Hej, jag kan inte logga in efter att programuppdateringen senast jag använde programvaran var i april i år. Jag gjorde alla de föreslagna sakerna för att ansluta usb, avinstallera / installera programvara / rena registret men kan fortfarande inte få passera inloggning för användare / lösenord. Hoppas du kan hjälpa tack!
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Hej, vad är felmeddelandet du får när du försöker logga in med din USB-kabel ansluten till din dator? Tack, Jason A.
Det finns faktiskt inget felmeddelande. Jag skriver min e-post / pass träff inloggning och det förblir där gråtonad kan inte ens stänga programmet var tvungen att crt alt del för att sluta.
Hej, det låter som om din dator kanske inte känner igen USB-drivrutinerna korrekt. Försök först med flera USB-portar om du har dem. Om fortfarande ingen tur efter det, försök att installera drivrutinerna manuellt. Gå hit: https://ftdichip.com/drivers/ och ladda ner sedan drivrutinen för (VCP & D2XX). Tack, Jason A.
Jag försökte ladda ner och installera drivrutinen men det verkar inte vara problemet eftersom när jag klickar på registret ser det usb -kabeln. Jag vet inte vad jag ska prova mer. Hoppas du kan hjälpa
Det fungerar nu Virtualbox verkar vara boven.