Dezelfde ECU-flashkaart, een nieuwe licentie nodig, waarom?
gome178@163.com
Mijn motor is KAWASAKI Z400, dit type motor is dezelfde KAWASAKI Ninja400, ik wil een flash ninja400 brandstofkaart (dezelfde ECU), het programma wil een nieuwe licentie, waarom? help alsjeblieft, mijn licentie is "900A04F5"
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Gebruik je een bench flash kit of een bike-side flash kit?
2018 Kawasaki Ninja 400 Data Link Bench ECU Flashing Kit (VS)
ik gebruik een flitsset aan de fietszijde
ik gebruik "2019 Kawasaki Z400 Data Link Bench ECU Flashing Kit (VS)" en "6-Pin Bike Side Harness Type 4" flash ecu
Ga naar Help>Testinterface>vink het vakje "Testingangen" aan. Welk getal zie je tussen haakjes als de stroom is uitgeschakeld? Welk getal zie je dan met de stroom aan? Let niet op de gekleurde stippen of spanningsmetingen.
Inschakelen - Testingangen tonen 36 Uitschakelen - Testingangen tonen 10 Pls help
Hallo, De hardwaretest lijkt goed te zijn. Welk onderdeelnummerbestand probeer je nu in de fiets te flashen? Voor welk onderdeelnummer heb je in de fiets geflitst? En wat is het onderdeelnummer van de ECU? Bedankt, Jason A.
Mijn onderdeelnummer is "2019 Z400 - 21175-1449 (EU)", ik heb "2019 Z400 21175-1445 (VS)" met succes in de fiets geflitst, maar ik wil "2020 EX400 21175-1332 (VS)" in flashen mijn fiets, het programma wil een nieuw rijbewijs. Opmerking Kawasaki Ninja400 en Z400 gebruiken dezelfde motor, hetzelfde frame
Hallo, Die bestandstypen zijn niet compatibel. Als u uw ECU met dat bestand wilt flashen, heeft u een nieuwe licentie nodig. Bedankt, Jason A.