Tarvitaan 2019 Kawasaki Ninja 650 -johdotusasiakirjat
mikehbr@yahoo.com
sisään EX 650
- Tämä sivusto on enemmän kuin hieman hämmentävää uudelle käyttäjälle. Yritän löytää ohjeet johtojen asettamiseksi valjaisiini. Lähin löytämäni ottelu oli 2018 Kawasaki EX400 / EX650. Menin lataamaan "2018 Kawasaki EX400 / EX650" -ohjeet.
- Kun napsautin sitä, sain toisen sivun, jossa sanottiin "Huomaa: Tilisi ei sisällä tätä asiakirjaa vastaavaa käyttöoikeutta. Voit ohittaa tämän varoituksen kerran tai ostaa toisen käyttöoikeuden. Haluatko varmasti ohittaa ja jatkaa? KYLLÄ EI " en aio tuhlata rahaa toisella lisenssillä, jos minun ei tarvitse. Se olisi tyhmää. Voiko kukaan vahvistaa, mikä asiakirja minun pitäisi ladata, joka opastaa minut asennuksen läpi?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, Kyllä, lataa se ja napsauta korvaa viestiä, niin kaikki on hyvin. Kiitos, Jason A.
Herra Jason, kiitos. Sain järjestelmän ylös, rekisteröin ja tein ensimmäisen salamani eilen. Olin vain hermostunut, kun se puhui uuden lisenssin ostamisesta, kun olin ostanut FTECU-paketin. Sanamuoto sai kuulostamaan siltä, että tällaisen virheen tekeminen voisi olla kallista yrittää löytää oikeat ohjeet. Kunnioittavasti, MIke
Hei, kyllä sanamuoto on siinä hieman hämmentävä ja sen on todella korjattava. Annan verkkosivustotiimin tutkia sitä. Kippis! Kiitos, Jason A.