Tukifoorumi

Ladataan ... ikuisesti !!!!!!!!!

jt.417@yahoo.comjt.417@yahoo.com Viestejä: 2Verified User

Olen lukenut kaikki viestisi ... Tehnyt kaiken, mitä ehdotit ... Mutta en voi avata virityspakettia ... Yritän ladata sen ja siinä lukee vain latautuvan ... Olen poistanut sen, asentanut sen uudelleen, käynnistänyt tietokoneeni uudelleen, valmis kaikki ... mutta mikään tekemäni ei toimi ... En voi ladata virityspakettia ... En voi käyttää viritystoimintoa ... Auta

Kommentit

• kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 714Staff User

Poista kaikki virustorjuntaohjelmat käytöstä tietokoneessa, poista nykyinen Tuning Suite ja lataa sitten uudelleen ja yritä uudelleen. Jos pysähtyminen jatkuu, poista asennus ja yritä ladata toisesta sijainnista (IP-osoite).

• andrewcox945@gmail.comandrewcox945@gmail.com Viestejä: 4Verified User
    muokattu May 2021

Please disable all anti-virus software in the computer, uninstall the existing Tuning Suite, then re-download and try again. If the stalling persists, uninstall and try downloading from a different location (IP address).

• andrewcox945@gmail.comandrewcox945@gmail.com Viestejä: 4Verified User

Please disable all anti-virus software in the computer, uninstall the existing Tuning Suite, then re-download and try again. If the stalling persists, uninstall and try downloading from a different location (IP address).

Olen kokeillut kaikkea mitä suosittelet, jopa poistamalla virustentorjunta ja se ei silti toimi minulle

• patr@rocketrally.compatr@rocketrally.com Viestejä: 2Verified User

minun tekee täsmälleen samaa. toimi ine vasta muutama päivä sitten aloitti sen (ehkä se latasi uuden version ??). jumissa latausruudulla käynnistetty uudelleen useita kertoja, asennettu uudelleen jne. käytetty hinausauto hieno ... ei virustorjunta kaikki muut verkko-ohjelmat käynnissä

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,067Staff User
    muokattu May 2021

Hei, kun yrität ladata ohjelmistoa, onko USB-datalinkkikaapeli kytketty? Kiitos, Jason A.

• sradcliffe1987@gmail.comsradcliffe1987@gmail.com Viestejä: 2Verified User

ei

• sradcliffe1987@gmail.comsradcliffe1987@gmail.com Viestejä: 2Verified User

cant get to download vain sanoo lataaminen ikuisesti kokeillut 2 erilaista kannettavan tietokoneen sulkemisen virustentorjuntaohjelman sallittua palomuurin kautta vain saada mitään muuta kuin vihreän palkin vieritys sanomalla lataaminen

• patr@rocketrally.compatr@rocketrally.com Viestejä: 2Verified User

halusin vain kiittää korjauksen löytämisestä - USB-kaapelin kytkeminen antoi sen käynnistää. tämä sai minut vetämään hiukseni ulos muutaman päivän ..

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,067Staff User

👍

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.