Ladataan ... ikuisesti !!!!!!!!!
jt.417@yahoo.com
sisään Bug Reports
Olen lukenut kaikki viestisi ... Tehnyt kaiken, mitä ehdotit ... Mutta en voi avata virityspakettia ... Yritän ladata sen ja siinä lukee vain latautuvan ... Olen poistanut sen, asentanut sen uudelleen, käynnistänyt tietokoneeni uudelleen, valmis kaikki ... mutta mikään tekemäni ei toimi ... En voi ladata virityspakettia ... En voi käyttää viritystoimintoa ... Auta
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Poista kaikki virustorjuntaohjelmat käytöstä tietokoneessa, poista nykyinen Tuning Suite ja lataa sitten uudelleen ja yritä uudelleen. Jos pysähtyminen jatkuu, poista asennus ja yritä ladata toisesta sijainnista (IP-osoite).
Olen kokeillut kaikkea mitä suosittelet, jopa poistamalla virustentorjunta ja se ei silti toimi minulle
minun tekee täsmälleen samaa. toimi ine vasta muutama päivä sitten aloitti sen (ehkä se latasi uuden version ??). jumissa latausruudulla käynnistetty uudelleen useita kertoja, asennettu uudelleen jne. käytetty hinausauto hieno ... ei virustorjunta kaikki muut verkko-ohjelmat käynnissä
Hei, kun yrität ladata ohjelmistoa, onko USB-datalinkkikaapeli kytketty? Kiitos, Jason A.
ei
cant get to download vain sanoo lataaminen ikuisesti kokeillut 2 erilaista kannettavan tietokoneen sulkemisen virustentorjuntaohjelman sallittua palomuurin kautta vain saada mitään muuta kuin vihreän palkin vieritys sanomalla lataaminen
halusin vain kiittää korjauksen löytämisestä - USB-kaapelin kytkeminen antoi sen käynnistää. tämä sai minut vetämään hiukseni ulos muutaman päivän ..
👍️