R1 2015 ECU vuoden 2016 BIke: ssä (UK / EU)
ddaniels53@gmail.com
sisään R1
Hei, oletan, että olen kunnossa vilkkua vuoden 2015 ECU: lla ja laittaa vuoden 2016 pyörään? Minulla on myös vara-flash-lisenssi ja autoblipper-koodi ja halusin yhdistää nämä kaksi ennen kuin lähetin yhdistetyn lisenssin virittimeen tekemään minulle mukautetun kartan. Mikä on paras tapa saada varoituskoodi linkitetyksi ennen virittimelle lähettämistä? Paljon kiitoksia
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Niin kauan kuin olet varma, että kaksi polkupyörää ovat samilta markkinoilta (EU) ja että vuoden 2016 ECU-osanumero oli 2CR-8591A-40, should on kunnossa. Olettaen, että sinulla on oma flash-paketti, sinun tarvitsee vain syöttää aktivointikoodi tilillesi, aktivoida sitten Auto-Blip -sarja ja salama se ECU: si. Se määrittää AB-paketin lisenssillesi.
Kiitos siitä. Vuoden 2015 ECU on 2CR-8591A-00 (EU). Pystyykö välkkymään Yhdysvaltojen tiedostojen avulla ajonestolaitteen käytöstä poistamiseksi? Vuoden 2016 ECU oli 2CR-8591A-40 (EU) - joka välähdettiin käyttämällä vuoden 2016 Yhdysvaltain tiedostoa ajonestolaitteen poistamiseksi käytöstä. Paljon kiitoksia
Kyllä, voit salama 2CR-8591A-20 -tiedoston ja poistaa "US Harness Config" -ominaisuuden käytöstä.
Ja minun ei tarvitse muuttaa mitään muuta pyörällä, kuten kutomakoneita jne. (Lukuun ottamatta ajonestolaitteen poistamista)? Paljon kiitoksia kaikesta avusta
Ei, sinun ei tarvitse muuttaa mitään johtosarjassa, mutta sinun on poistettava kaikki ajonestolaitteen osat, mukaan lukien antenni.
Onko takahäntäosassa antenni?
Anteeksi, ei, ajattelin toista pyörää.
Phew lol. Paljon kiitoksia avusta