R1M automatisch verschuiven
rod@misanomotoimports.com
in R1
Ik heb een auto-blip-kit op mijn R1M 2017 gemonteerd, maar ik krijg het niet aan de praat. Ik heb de groene draad van de QSS-sensor in pin 12 gestoken en de bruin / rode draad geaard. De blipper-schakelaar werkt correct en in de juiste richting. De licentie is ingeschakeld en de kaart is correct geüpload. Aarding van bruin / rode draad veroorzaakte fout P1400, dus ik heb het vakje uitgeschakeld. Wat heb ik over het hoofd gezien. Hoe kan ik de parameters voor de automatische blipper vinden? Rodney.
tagged:
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Heeft u de AIS-blokkeerplaten op uw fiets geïnstalleerd en de pomp verwijderd? Werkt je quickshift? Of werkt geen van beide?
Hallo AIS-systeem is nog steeds aanwezig. Ik kan het indien nodig verwijderen. De quickshift werkt
Kan ik hulp krijgen bij dit probleem?
Heeft u uw ECU geflitst of heeft een winkel het gedaan? U moet ervoor zorgen dat de AB-functie is ingeschakeld. Er zijn geen instelbare parameters met de Auto-Blip.
Ik heb het zelf gedaan. Ik denk dat ik het correct heb ingeschakeld. Ik zal het opnieuw controleren en je een screenshot sturen.