Graves Tune File
Tongueman87@gmail.com
sisään FZ / MT 09
Aion laittaa Akrapovic-tyylisen otsikon, jossa on loop-tyyppinen pakoputki. Onko kellään tietoa flash-tiedostosta? Minua käskettiin vain asentamaan se ja salama hautatiedosto. Utelias, jos se tuottaa ylimääräistä voimaa tällä tavalla. Kaikki tiedot olisivat arvostettuja tai henkilökohtaisia kokemuksia.
tagged:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Suomalainen
Englanti
arabialainen
Kiinalainen
Hollannin kieli
Ranskan kieli
Saksan kieli
heprealainen
hindi
italialainen
japanilainen
Korealainen
Kiillottaa
Portugalin kieli
Venäjän kieli
Espanja
Ruotsin kieli
Kommentit
Hei, sanoisin ensin, että kokeilet Rajoittamatonta, jotta voit säätää ECU-kartoitusta manuaalisesti tai ladata tietokoneen polttoainetiedoston mukautumaan omaan asetukseesi. Varmista vain, että kaikki käyttämäsi tiedostot vastaavat tarkkaa ECU-osanumeroa. Kiitos, Jason A.
, jonka olin puhunut vcyclenutin kanssa, ja hän oli neuvonut poistoaukkoani, jota aion tehdä vain hautatiedoston salama. Koska minulla ei vielä ole dynoa tai ylimääräisiä varoja ostaa FTECU: n automaattiviritys.
miten saamme PC-polttoainetiedoston? ,FZ09-salaukseni rajoittamattomalla tiedostolla, pyörä toimii todella hyvin. Ainoa ero, jonka huomasin, on se, että sen vääntö on sama kuin ennen airbox-modin tekoa ja minulla on 1sr kaksi veljestä täysi pakokaasu, ecn sn on ,2015 FZ09 1RC-8591A -21