Tukifoorumi

Hei Olen uusi yhteisössä

2

Kommentit

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    anteeksi. nyt minulla on tämä ongelma !!

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    Voitko auttaa minua!!

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User
  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, et voi lukea tätä ECU: ta, ennen kuin se on onnistuneesti väläytetty ohjelmistomme kanssa. Sinun pitäisi pystyä kirjoittamaan ECU, vilkkuvatko vilkkuvatko penkki vai pyöräpuolet? Kiitos, Jason A.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    Yritän toisen CDI: n kanssa ja se on sama ongelma. auttaisitko minua!! mitä voin tehdä?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Käytätkö pyöräpuolen tai penkin valjaita?

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    penkki arnes

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    Minä molemmat tätä.


  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Hanki jatkuvuustesteri ja tarkista kaikki johtosarjasi johtimet. On laitteisto-ongelma, joka estää kommunikoinnin ECU: n kanssa.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, varmista myös, että noudatat ohjelmistokehotteita oikein. Aloita kaikesta kytketystä, mutta et ole kytketty teholähdettä penkkiin. Noudata sitten ohjeita kytkeä virta päälle ja pois päältä kytkemällä ja irrottamalla virtalähde penkki johtosarjasta. Kiitos, Jason A.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    kaikki valmiit tekemään se! kaikki on hyvin

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Joten pystyit salaamaan tiedoston ECU: hon? Vai sanotko, että olet tarkistanut kaikki johdot jatkuvuustesterillä? Jos olet edelleen jumissa, laitteistosi ongelma on jossain, koska ohjelmisto ei pysty kommunikoimaan ECU: n kanssa.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, tee käyttöliittymätesti ja kerro minulle saamasi tulokset. Valitse Tuning Suite -sovelluksessa Ohje-välilehti ja sitten Test Interface. Valitse Testitulot ja haluan vain suluissa olevan numeron, ei väripisteiden. Anna minulle numero kaikella kytkettynä, mutta ei virtaa penkkiin. Sitten numero, jossa kaikki on kytketty, ja virta penkkiin. Varmista, että ECU on kytketty penkkiin johtosarjaan tämän testin aikana. Kiitos, Jason A.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    Teen sen askel askeleelta, mutta ei mitään

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, mikään ei ole tarkka numero, jota etsin. Napsauta Ohje-välilehteä ja napsauta sitten Test Interface. Näet sitten ponnahdusikkunan. Sinun pitäisi nähdä numero 0–40, kerro minulle nämä numerot, jotta voin auttaa sinua vianmäärityksessä. Kiitos, Jason A.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    Vain Z0HEh3WcmBLG

    37 ja 7

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, kun teet tämän testin, haluat USB-kaapelisi kytkeä tietokoneeseen, sitten toisessa päässä haluat penkkivaljakoiden kytkemisen sisään ja sitten ECU kytkettynä penkki valjaisiin. Haluat, että virtalähde on kytketty pistorasiaan, ei pistorasiaan tai ylijännitesuojaan. Anna sitten numerotuloksesi ilman virtaa ECU: lle ja sitten ECU: lle virtalähteesi kautta. Kerro minulle, mitkä luvut heijastavat mitä testiä. Kiitos, Jason A.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    en tiedä, jos sillä on merkitystä! kuvassa mainitut 6-nastaiset penkkiharjat ja siinä on vain 5-nastainen.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Sillä on väliä. Sinun on luettava ja noudatettava ohjeita tai pyyntöjämme huolellisesti, jos haluat antaa meille apua vilkkuvien ongelmien vianmääritykseen. Mitä tarkoitat "sillä on vain 5 nastaa"?

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    ensimmäinen numero, jolla ei ole virtaa ecuun, on 37 ja on kytketty ecuun 37 ja 7

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    ja liitti kaiken, vähemmän virtaa, pistorasiaan on 30

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    Mitä tarkoitat "sillä on vain 5 nastaa"? kyllä zx6r-lisenssin tai kartan alla olevassa ohjelmassa on teksti ja se sanoi Bench Harness 6-Pin Type 12, mutta harneissani on vain 5-nastainen tai 5-kaapeli. Yritän lähettää sinulle kuvia, mutta tämä chatti ei salli sitä

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    yritän lähettää sinulle kuvia, mutta en voi

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    "6-nastainen" viittaus liittyy USB-datayhteyskaapelin liittimeen, ei valjaista tulevien johtimien määrään.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User
  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    7 ilmaisee, että sinulla on ongelma punaisella johdollasi. Tarkista, onko johtimen jatkuvuus monisäikeinen.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    7 ilmaisee, että sinulla on ongelma punaisella johdollasi. Tarkista, onko johtimen jatkuvuus monisäikeinen. Okei, punainen johto on virtajohto.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Ei oikeastaan. Se kantaa jännitettä, mutta niin myös muut. Tarkista se huolellisesti.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    Hei Kent, tarkistan kaikki johdot ja se on kunnossa, mutta näen johtosarjan kiinnittyvän USB: hen kannen päällä on peli tai jota ei ole laitettu hyvin sisään, on todennäköisesti, että ongelma

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    En ole varma mitä tarkoitat ... voitko lähettää kuvan siitä, mistä viitat. Kuinka tarkistit punaisen johdon? Käytitkö yleismittaria?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.