Forum wsparcia

cześć Jestem nowy w społeczności

2

Komentarze

  • Przepraszamy. teraz mam ten problem !!

  • czy możesz mi pomóc!!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Posty: 1,071Staff User

    Cześć, Nie możesz odczytać tego ECU, dopóki nie zostanie pomyślnie sflashowany za pomocą naszego oprogramowania. Powinieneś być w stanie napisać ECU, czy flashujesz na ławce, czy po stronie roweru to ECU? Dzięki, Jason A.

  • Próbuję z innym cdi i to ten sam problem. proszę pomóż mi!! co mogę zrobić?

  • kento_ftecukento_ftecu Posty: 776Staff User

    Czy używasz uprzęży po stronie roweru czy ławki?

  • ławka arnes

  • Oboje to.


  • kento_ftecukento_ftecu Posty: 776Staff User

    Pobierz tester ciągłości i sprawdź wszystkie przewody w wiązce. Wystąpił problem sprzętowy uniemożliwiający komunikację z ECU.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Posty: 1,071Staff User

    Cześć, Upewnij się również, że postępujesz zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi przez oprogramowanie. Zacznij od wszystkiego, co jest podłączone, ale nie ma zasilacza podłączonego do uprzęży. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi włączania i wyłączania zasilania, podłączając i odłączając zasilacz od uprzęży warsztatowej. Dzięki, Jason A.

  • wszystko gotowe, zrób to !! wszystko jest w porządku

  • kento_ftecukento_ftecu Posty: 776Staff User

    Więc mógłeś sflashować plik do ECU? A może mówisz, że sprawdziłeś wszystkie przewody za pomocą testera ciągłości? Jeśli nadal utkniesz, oznacza to problem z twoim sprzętem, ponieważ oprogramowanie nie może komunikować się z ECU.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Posty: 1,071Staff User